eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (7 części zamówienia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-02

POZYCJA 11455

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (7 części zamówienia) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej w imieniu, którego działa Agencja Mienia Wojskowego, zwana dalej Zamawiajacym, do kontaktów: Grażyna Truszczyńska, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa, tel. 048 022 314 98 70, fax 048 022 314 99 00, e-mail: gtruszynska@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (7 części zamówienia). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na wyposażenie SZ RP, tj.: ubrań ochronnych, ubrań maskujących białych, ubrań roboczych, ubrań roboczych z podpinką, ubrań czołgisty, ubrań zimowych czołgisty z podpinką, kurtek zimowych pracownika ochrony - szczegółowy opis stanowi załącznik nr B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wskazane miejsca na terenie całego kraju zgodnie z planem dostaw dostępnym u Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (7 części zamówienia) w 2006 roku. Wielkość dla poszczególnych części przedstawia załącznik B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Terminy zakończenia dla poszczególnych części zamówienia określono w zał. B. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 193 300,00 PLN Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę partii przedmiotów zaopatrzenia mundurowego nastąpi w terminie do 21 dni roboczych od daty złożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), w szczególności zaś: 1) musi posiadać w banku, w którym ma podstawowy rachunek bankowy środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 15% wartości dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę; 2) musi wykazać się niezbędnym doświadczeniem - tzn. w okresie ostatnich 3 lat, od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał udokumentowane zamówienie na dostawy: a) ubrań z tkaniny, tj. mundurów, odzieży specjalnej i roboczej (ubrań ochronnych, ubrań czołgisty, ubrań roboczych, ubrań maskujących itp.), garniturów, w ilości nie mniejszej niż: - 4 000 kpl, w tym nie mnie niż 50% wykonanych z zastosowaniem taśmy uszczelniającej do podklejenia szwów dla części zamówienia nr 1, - 200 kpl dla części zamówienia nr 2, - 7 000 kpl dla części zamówienia nr 3, - 3 000 kpl dla części zamówienia nr 4, - 4 000 kpl dla części zamówienia nr 5, - 2 500 kpl dla części zamówienia nr 6 b) odzieży wykonanej z tkaniny, tj. kurtek, półpłaszczy, płaszczy, bluz od mundurów itp., w ilości nie mniejszej niż: - 400 szt dla części zamówienia nr 7. Ilekroć powyżej mowa o komplecie należy przez to rozumieć bluzę/ kurtkę i spodnie długie. 2. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwa. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) składane w oryginale - wzór oświadczenia dostępny w siedzibie Zamawiającego; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2), 4), 5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 3) oraz ppkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Wszystkie dokumenty, o których mowa w ppkt 6) oraz ppkt 3) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 9) Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów: informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 15% wartości dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału technicznego Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z ofertą muszą złożyć: "Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie". Termin liczy się od dnia składania ofert. Wykonawca przedstawi wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6 oraz załączy stosowne dokumenty wystawione przez Zamawiających lub Odbiorców, zawierające nazwę przedmiotu, ilość, wartość i terminy zrealizowanych dostaw oraz informację, że dostawy zostały wykonane należycie. Ww. wykaz powinien dotyczyć następujących grup asortymentowych i będzie stanowił potwierdzenie zdolności technicznej Wykonawcy do wykonania zamówienia, jeżeli ilości wykonanych przedmiotów będzie wynosić, co najmniej: a) ubrań z tkaniny, tj. mundurów, odzieży specjalnej i roboczej (ubrań ochronnych, ubrań czołgisty, ubrań roboczych, ubrań maskujących itp.), garniturów w ilości nie mniejszej niż: - 4 000 kpl, w tym nie mniej niż 50% wykonanych z zastosowaniem taśmy uszczelniającej do podklejenia szwów dla części zamówienia nr 1, - 200 kpl dla części zamówienia nr 2, - 7 000 kpl dla części zamówienia nr 3, - 3 000 kpl dla części zamówienia nr 4, - 4 000 kpl dla części zamówienia nr 5, - 2 500 kpl dla części zamówienia nr 6 b) odzieży wykonanej z tkaniny, tj. kurtek, półpłaszczy, płaszczy, bluz od mundurów itp. w ilości nie mniejszej niż: - 400 szt dla części zamówienia nr 7. W częściach zamówienia nr 1 - 6 Zamawiający dopuszcza potwierdzenie zdolności technicznej Wykonawcy na jedną z części wchodzących w skład kompletu. W takim przypadku zdolność techniczna Wykonawcy zostanie zaliczona jako 1/2 kompletu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 26 - 28583 z dnia 08.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 19/M/MON/ZZŚM/PN/ZO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.04.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego lub zostanie wysłana pocztą (za zaliczeniem pocztowym) na pisemne wystąpienie Wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.04.2006, godzina 11:00, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 502.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy muszą posiadać na dzień podpisania umowy aktualną Dokumentację Techniczno-Technologiczną oraz wzory przedmiotów (dot. przedmiotów wykonanych zgodnie z DTT) na części zamówienia, na które ich oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, potwierdzone przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej. Ww. Dokumentację Techniczno-Technologiczną (bez wzoru przedmiotu) Wykonawca zaproszony do podpisania umowy winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, w dniu jej podpisania. 2. W przypadku braku potwierdzonej dokumentacji zakładowej oraz wzoru przedmiotu, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jej (3 egz.) oraz wykonania wzoru przedmiotu (2 egz.) na podstawie DTT dostępnej u Zamawiającego i przedstawienia ich do potwierdzenia w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBW) w Łodzi (91-072 Łódź, ul. Gdańska 89). WOBW dokona potwierdzenia przedstawionej dokumentacji i wzoru w terminie do 20 dni od ich otrzymania, na zasadach odpłatności ponoszonej przez Wykonawcę na rzecz Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej, zgodnie z cennikiem dostępnym u Zamawiającego (ww. opłata dotyczy tylko Wykonawcy wybranego w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). Potwierdzona dokumentacja zakładowa i wzór mogą być wykorzystane zgodnie z zasadami określonymi w decyzji Nr 4/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14 stycznia 2004 r. (dostępnej u Zamawiającego). 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ubranie ochronne 2. wielkość (ilość) - 15 399 kpl 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 128/MON 4. wadium za ogólną ilość - 115 000,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.30.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ubranie maskujące białe 2. wielkość (ilość) - 350 kpl 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 616/MON 4. wadium za ogólna ilość - 300,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ubranie robocze 2. wielkość (ilość) - 31 690 kpl 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 610/MON 4. wadium za ogólna ilość - 15 000,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ubranie robocze z podpinką 2. wielkość (ilość) - 11 772 kpl 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 627/MON 4. wadium za ogólna ilość - 15 000,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ubranie czołgisty 2. wielkość (ilość) - 16 610 kpl 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 601/MON 4. wadium za ogólna ilość - 25 000,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ubranie zimowe czołgisty z podpinką 2. wielkość (ilość) - 10 665 kpl 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 602/MON 4. wadium za ogólna ilość - 20 000,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. kurtka zimowa pracownika ochrony 2. wielkość (ilość) - 974 szt 3. wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) Nr 129/MON 4. wadium za ogólna ilość - 3 000,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 29.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.