Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Rybnik: Remont ul. Podleśnej w Rybniku na odcinku od ul. Ludowej do ul. Strąkowskiej
Numer ogłoszenia: 114488 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Podleśnej w Rybniku na odcinku od ul. Ludowej do ul. Strąkowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Podleśnej w Rybniku na odcinku od ul. Ludowej do ul. Strąkowskiej. Szczegółowy zakres prac precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a)Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie remontu, budowy lub rozbudowy dróg o nawierzchni asfaltowej, każde o wartości minimum 200.000 zł, b)Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie dróg, c)Wykonawca dysponuje sprzętem do robót asfaltowych: -min. 1 rozkładarką mas bitumicznych z wbudowaną płytą wibracyjną, szerokości pracy co najmniej 4 m, -min. 2 walcami samojezdnymi, ciężar minimum 10 ton. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 3)Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (załącznik nr 3), 4)dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4) 6)uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7)Wykaz sprzętu (Załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowienie subskrypcji narzędzia IBM Watson (Watson Assistant, Watson Discovery, Watsonx.ai)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania wszystkich wymaganych w aktualnej dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) producenta: przeglądów, czynności serwisowych oraz bieżących i awaryjnych napraw i remontów agregatów prądotwórczych (2 szt.) o mocy ok. 2MWe i ok. 2MWt każdy zainstalowanych w EC Sośnica eksploatowanych przez Polską Grupę Górniczą S.A. Oddział Zakład EC
- Remont systemów i urządzeń metanometrii dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na 3 zadania
- Usługa udostępnienia systemu do zgłoszeń kandydatów, prowadzenia wyborów radnych oraz zarządzania Młodzieżową Radą Miasta
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu oraz subskrypcji licencji dla systemu równoważenia ruchu f5 serii i10600 oraz subskrypcji dla r5800 przez 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie w sieci Zamawiającego redundantnego routera z przeniesieniem konfiguracji z rozwiązania dotychczasowego (CISCO Catalyst)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dróg gminnych i rolniczych w Gminie Maków Podhalański w miejscowościach: Maków Podhalański, Białka, Grzechynia, Juszczyn, Kojszówka, Wieprzec, Żarnówka"
- Modernizacja odcinka ok. 0,4 km drogi powiatowej nr 2605 S ul. Wiejska
- Rozwój infrastruktury oraz poprawa dostępności komunikacyjnej w Złotoryi - utwardzenie nawierzchni kamieniem bazaltowym na potrzeby zagospodarowania zalewu oraz przebudowa chodnika ul. Garbarskiej.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Gminie Ciechanowiec przy ul. Sosnowej 2
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Szkolnej w Pomiechówku
- "Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej"
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.