Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Warszawa: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego Działania nr 2 projektu D0249: Kluczowa rola gminy w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, realizowanego w ramach PIW EQUAL Temat D: Wzmocnienie krajowej gospodarki społecznej (trzeciego sektora), a w szczególności usług na rzecz społeczności lokalnych oraz poprawa jakości miejsc pracy
Numer ogłoszenia: 114480 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, fax 022 6203231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego Działania nr 2 projektu D0249: Kluczowa rola gminy w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, realizowanego w ramach PIW EQUAL Temat D: Wzmocnienie krajowej gospodarki społecznej (trzeciego sektora), a w szczególności usług na rzecz społeczności lokalnych oraz poprawa jakości miejsc pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Audytowi będzie podlegać dokumentacja Działania nr 2 projektu D0249: Kluczowa rola gminy w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, realizowanego w ramach PIW EQUAL Temat D: Wzmocnienie krajowej gospodarki społecznej (trzeciego sektora), a w szczególności usług na rzecz społeczności lokalnych oraz poprawa jakości miejsc pracy. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdania realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli dokumentów dotyczących projektu będących w posiadaniu Zamawiającego i Partnerów (7) na dzień zawarcia umowy. Łączna wartość audytowanego projektu wynosi 6 156 219,84 zł brutto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Dysponują osobami, które brały udział w audytowaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tzn. osobami: a.posiadającymi uprawnienia biegłego rewidenta, b.spełniającymi wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005, Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.). 3.W okresie ostatnich trzech lat, przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie usługi związane z przeprowadzeniem audytu co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z tym że wartość tego projektu wynosiła co najmniej 3 miliony złotych brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, wymaganych od wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 A do Specyfikacji). 3. Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji), o których mowa w punkcie 8 podpunkt 2. Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te osoby posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 4. Wykaz zamówień (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji), potwierdzających spełnianie warunku określonego w punkcie 8. podpunkt 3. Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje). UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 9. podpunkt 1., składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego wyżej dokumentu, zastępuje się go dokumentem, wystawionym w terminie odpowiednio do terminów określonych powyżej, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcjum/spółka cywilna) 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w punkcie 9. podpunkt 1. Specyfikacji. Oświadczenie wymienione w punkcie 9. podpunkt 2. (załącznik nr 2 B do Specyfikacji), może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w podpunkcie 2. Dokumenty wymienione w punkcie 9. podpunkt 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub Ci spośród Wykonawców, którzy spełniają łącznie wymagane warunki. Dokumenty wymienione w punkcie 9. podpunkt 4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który spełnia wymagane warunki. 2. Wykonawcy ci ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w punkcie 14. podpunkt 6. Specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa p. 814.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa kancelaria - parter p. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PIW EQUAL
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych i biblioteki taśmowej oraz wdrożenie usług w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" Powiat Lęborski
- Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa, uspokojenie ruchu i likwidacja "wąskich gardeł" w Brzegu Dolnym
- Usługa przeprowadzenia maksymalnie 30 audytów zewnętrznych na potrzeby projektów finansowanych ze środków krajowych oraz zagranicznych, realizowanych przez Uniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Bobolicach "Elfiki" - Wykonanie audytów
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Modernizacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 22 z przeznaczeniem na siedzibę CZK jako ośrodka koordynacyjno-operacyjnego służb miasta Jawora i Powiatu Jaworskiego
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezp. w ram. proj. "Cyberbezpieczny Samorząd" w ram. zad. Wzmocn. syst. cyberbezp. w Gm. Szczeb.
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.