Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Rzeszów: Konserwacja - rzeka Jaruga w km 0+000-2+340 - inne wody
Numer ogłoszenia: 114420 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, faks 017 8536421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jedn. organiz. nie posiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja - rzeka Jaruga w km 0+000-2+340 - inne wody.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki rzadkie w km1+330-1+656, licząc średnio pasem 1,0 m ~0,065 ha 2. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2km, gałęzie ~9,295 mp 3. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy w km 0+000-2+340 pasem 2,0 m ~9 360,000 m2 4. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0m ~9 360,000 m2 5. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy w km 1+330-2+340 przy szer. dna 1,2 m ~1 212,000 m2 6. Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy do 2,0m ~1 212,000 m2 7. Mechaniczne karczowanie pni, Fi26-35cm w km 1+670-2+340 ~17,000 szt. 8. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20cm, ciek o szerokości dna 1,60m odcinkami na długości 200 mb w km 0+000-1+330 i 100 mb w km 1+330-1+430 ~300,000 m 9. Wykopy rowów i kanałów po koparkach, kategoria gruntu III, grubość nadmiaru gruntu do ścinania ponad 15cm w km 1+330-1+430 ~3,000 m3 10. Naprawa opasek z kiszek faszynowych, Fi 20cm, grunt kategorii III w km 1+330-1+430 obustronnie ~200,000 m 11. Darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 40cm bez humusu w km 1+330-1+430 obustronnie ~40,000 m2 12. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej pasem 1,0 m obustronnie w km 1+330-1+430 ~200,000 m2 13. Plantowanie skarp przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III w km 1+330-1+440 pasem 1,0 m obustronnie ~200,000 m2 14. Wykopy ręczne rowów i kanałów melioracyjnych, nachylenie skarpy 1:1; szerokość dna powyżej 1,6 m, kategoria gruntu III, głębokość 1m w km 1+435-1+656 ~93,900 m3 15. Transport wewnętrzny z ręcznym załadunkiem samochód do 5t , wywóz nadmiaru gruntu z wykopu w km 1+435-1+656 ~93,900 m3 16. Pompowanie wody przy robotach ziemnych, otwór Fi150-500mm ~10,000 m-g 17. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi2x1,25m, zamulenie do wysokości 1/2Fi w km 1+656 ~28,000 m 18. Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3 na odkład, grunt kategorii III w km 1+670-2+340 ~739,300 m3 19. Naprawa opasek z kiszek faszynowych, Fi 20cm, grunt kategorii III w km 1+670-2+340 jednostronnie (umocnienie skarpy od strony drogi gminnej przed osuwaniem sie ziemi) ~670,000 m 20. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, koparka 0,40m3, grunt kategorii III dowóz ziemi na zasypanie wyrw brzegowych po karczunku drzew w km 1+670-2+340 ~612,160 m3 21. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV w km1+670-2+340 ~612,160 m3 22. Darniowanie, krawędzi skarpy od strony drogi pasem darniny o szerokości 40cm bez humusu w km 1+670-2+340 ~268,000 m2 23. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej pasem 1,0 m w km 1+670-2+340 obustronnie ~940,000 m2 24.Plantowanie skarp, nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III w km 1+670-2+340 obustronnie pasem 1,0 m ~1 340,000 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: Załącznik nr 1 - Kosztorys ofertowy Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 4 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg podanego wzoru. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 5 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Załącznik nr 6 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3. Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 6) Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy. 7) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załączniki Nr 1, 2, 5, 6 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załączniki Nr 3 i 4 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. 4. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie, w tym w szczególności dotyczy to przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w następujących przypadkach: a) Udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, od wykonania których uzależniona jest realizacja umowy, b) Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, c) Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, d) Sytuacji niezależnych od stron umowy, e) W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. f) Wprowadzenia robót zamiennych, g) Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej, w tym zmian dokumentacji projektowej. 2. Zamawiający ponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy: a) Wystąpią niekorzystne warunki pogodowe. b) Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej. c) Wykonawca zakończy realizację przedmiotu umowy przed terminem. 3. Zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpi, gdy zaistnieją zdarzenia objęte regulacją § 3 ust. 3 i § 4 umowy (zmiana podatku VAT i ograniczenie zakresu rzeczowego). 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 mogą być wprowadzone w następującym trybie: a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie i przed wprowadzeniem zmian. b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. c) Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW w Rzeszowie Oddział w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 86, pokój Nr 4- odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15zł (z VAT) za 1stronę formatu A4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 08:30, miejsce: PZMiUW Rzeszów Oddział w Tarnobrzegu , ul. Sienkiewicza 86, pok 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego, niezbędnego do realizacji badań naukowych dla Wydziału Biotechnologii
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - I/ZUS Jarosław, I/ZUS Tarnobrzeg
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem kuchenki mikrofalowej
- Wykonanie prac geodezyjnych część 7
- Zimowe utrzymanie dróg, parkingów, placów, chodników oraz dachów w sezonie zimowym 2025/2026 (2 części).
- Pielęgnacja zieleni na terenie rezerwatu przyrody Lisia Góra
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zbiornika wodnego na dz. nr 32 w m. Lubania
- Remont stopnia wodnego na potoku Żylica w km 15+800 w m. Szczyrk, gm. Szczyrk
- Prace porządkowe pozostałości po obiekcie hydrotechnicznym - przegrodzie suchego zbiornika na rzece Słupianka w km 8+036 jej biegu wraz z wykonaniem zabezpieczenia skarp i dna cieku.
- Udrożnienie i oczyszczenie koryta rzeki Bystrzycy w Świdnicy
- Zabudowa brzegów potoku Radoń w formie narzutu kamiennego ciężkiego w miejscu wystąpienia wyrw brzegowych - odcinkowo w km 1+000-1+850, wraz z usunięciem wyrw dennych i brzegowych w m. Godziszów ...
- Likwidacja zagrożenia i przywrócenie syfonu na Kanale "D" Bolszewo przechodzącego pod dnem rz. Redy w km 28+650, na działce 368/2, 160/3, 591/2 obręb 0002 Bolszewo do odpowiedniego stanu technicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.