Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Kraków: dostawa defibrylatora i respiratora
Numer ogłoszenia: 114418 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, fax 012 4244300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa defibrylatora i respiratora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa defibrylatora szt. 1 Część nr 2 - dostawa respiratora dla dzieci szt. 1 Sprzęt medyczny winien spełniać warunki techniczne opisane w załącznikach od nr 2 do 2a do niniejszej SIWZ oraz musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. certyfikat CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00 - 33.31.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : a) 700,00 PLN dla części nr 1 zamówienia, b) 500,00 PLN dla części nr 2 zamówienia 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania a także, której części zamówienia dotyczy. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 09.06.2008r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4) SIWZ zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć : w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe 31-530 Kraków ul. Łazarza 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe 31-530 Kraków ul. Łazarza 14 pok. 218 IIp Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa defibrylatora szt.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat przenośny z torbą transportową i uchwytem karetkowym 2. Defibrylator przenośny z zasilaczem 12-28 VDC (zasilacz wbudowany lub zewnętrzny moduł) umożliwiającym pracę aparatu z instalacji karetkowej bez zainstalowanych akumulatorów, lub zasilany z 2 szt. akumulatorów pozwalających na nieprzerwaną pracę, ładowanych z zewnętrznej ładowarki 12,24V DC lub z sieci 230V AC 3. Czas pracy przy zasilaniu z akumulatorów - min. 100 minut monitorowania lub minimum 40 defibrylacji energią maksymalną 4. Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna 5. Tryb manualny i półautomatyczny defibrylacji 6. Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii co najmniej od 2 do 200 J 7. Dostępne poziomy energii zewnętrznej - minimum 18 8. Automatyczna kompensacja napięciowa lub prądowa impedancji ciała pacjenta przy defibrylacji przy pomocy łyżek i elektrod naklejanych 9. Defibrylacja przez łyżki twarde i elektrody naklejane, w wyposażeniu łyżki dziecięce. 10. Stymulacja przezskórna 11. Częstość impulsów/minutę w zakresie min. 40 do 140 12. Regulacja prądu stymulacji w zakresie min. 10 do 140 mA 13. Możliwość prowadzenia 3 i 12 odprowadzeniowego EKG 14. Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG 15. Alarmy częstości akcji serca 16. Prezentacja zapisu na ekranie typu EL , LCD, TFT lub kolorowym 17. Przekątna ekranu minimum 5 cali 18. Wydruk EKG , szerokość minimum 90 mm 19. Pamięć wewnętrzna wszystkich rejestrowanych danych 20. Moduł pomiaru saturacji Sp02 w zakresie 1- 100% 21. Komunikacja i opisy na panelu sterującym w języku polskim 22. Pełna obsługa defibrylacji za pomocą przycisków lub pokręteł na łyżkach defibrylacyjnych (wybór poziomu energii, ładowanie, bezpieczne rozładowanie) 23. Kabel 3 -odprow. EKG i kabel 12-odprow. EKG 24. Łyżki dziecięce 25. akumulatory szt. 4 26. Elektrody do stymulacji kpl.1 27. Ładowarka zewnętrzna zasilana z sieci 230V umożliwiająca regenerację akumulatorów min 2 pozycyjna ( 2 szt jednocześnie) 28. Czujnik wielorazowego użytku dla dorosłych i dzieci po 1 sztuce. 28. Uchwyt do zawieszenia aparatu w karetce 29. Torba transportowa z paskiem do noszenia oraz kieszeniami pozwalającymi przechować wszystkie akcesoria. 30. Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE na defibrylator - dołączona do oferty 31. Instrukcja obsługi w języku polskim - dołączona do defibrylatora 32. Karta gwarancyjna - dołączona do defibrylatora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa respiratora dla dzeci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasada działania: czasowo zmienny generator ciśnienia Zasilanie sprężonym tlenem oraz sprężonym powietrzem z butli i instalacji szpitalnej, respirator może funkcjonować wykorzystując tylko zasilanie sprężonym tlenem. Odporny na wstrząsy , uderzenia, spełnia wymogi normy PL-EN794-3 Wentylacja noworodków i dzieci do 20 kg Tryb wentylacji CMV + PEEP Tryb wentylacji IMV + CPAP Tryb wentylacji CPAP Płynna regulacja ciśnienia wdechowego w zakresie min. 15-70 cmH2O Płynna regulacja czasu wdechu w zakresie min. 0,25-2,0 sek Płynna regulacja czasu wydechu w zakresie min. 0,25-4,0 sek Regulacja stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej w zakresie 21-100% Płynna regulacja ciśnienia granicznego w drogach oddechowych w zakresie min 15 70cmH2O z alarmem akustycznym przekroczenia ciśnienia Regulacja ciśnienia PEEP,CPAP w zakresie min. 2- 20 cmH2O Przepływ w zakresie min. 0-10 l,min Alarmy optyczne i akustyczne: wysokiego ciśnienia, niskiego ciśnienia, spadku ciśnienia gazu zasilającego, niskiego poziomu baterii Manometr ciśnienia w układzie oddechowym Wskaźniki ciśnienia tlenu zasilającego i powietrza zasilającego Obwód pacjenta - rura silikonowa w układzie Y, do sterylizacji w autoklawie, układ pacjenta pozbawiony zastawek i elementów regulujących parametry ciśnienia i oddechowe - szt. 1 oraz 10 kpl. układów 1x użytku Waga kompletnego respiratora max. 4 kg Butla tlenowa 2,7l z reduktorem Torba transportowa na cały kompletny zestaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





