eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Zatrudnienie asystentów dla 12 osób niepełnosprawnych w ramach projektu EFS szansą dla mnie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kościanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Kościan: Zatrudnienie asystentów dla 12 osób niepełnosprawnych w ramach projektu EFS szansą dla mnie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kościanie
Numer ogłoszenia: 114326 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościanie , ul. Gostyńska 38, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 5110166, faks 65 5110166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkoscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie asystentów dla 12 osób niepełnosprawnych w ramach projektu EFS szansą dla mnie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kościanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie asystentów dla 12 osób niepełnosprawnych w ramach projektu EFS szansą dla mnie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kościanie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości: Część nr 1 - 200 PLN Część nr 2 - 200 PLN Część nr 3 - 200 PLN Część nr 4 - 200 PLN Część nr 5 - 200 PLN Część nr 6 - 200 PLN Część nr 7 - 200 PLN Część nr 8 - 200 PLN Część nr 9 - 200 PLN Część nr 10 - 200 PLN Część nr 11 - 200 PLN Część nr 12 - 200 PLN wadium należy wpłacić przelewem na konto Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kościanie nr konta 64 8666 0004 0109 4373 2000 0004 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) - poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika głównego(wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie przelewu pieniężnego to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną). Zamawiający uznaje za prawidłowy termin wniesienia wadium datę i godzinę uznania na rachunek Zamawiającego (datę i godzinę wpływu na konto Zamawiającego), a nie dokonania polecenia przelewu. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie (poręczenia, gwarancje) do oferty dołączyć należy oryginał dokumentu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę jako asystent osoby niepełnosprawnej/osoby zależnej przez okres co najmniej 3-miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania sie dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie) Dowodami są poświadczenia, lub oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w.w. dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Proponowana/e osoba/y muszą posiadać wykształcenie co najmniej średnie przygotowujące do opieki nad osobami niepełnosprawnymi/osobami zależnymi. Wykonawca musi przedstawić informację o podstawie do dysponowaniu tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie przelewu pieniężnego to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną). Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie (poręczenia, gwarancje) do oferty dołączyć należy oryginał dokumentu. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się: 1. zmianę osoby realizującej zadanie, pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania zawarte w SIWZ, na potwierdzenie czego dostarczy Zamawiającemu odpowiednie dokumenty, 2. zmianę podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprkoscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościanie ul. Gostyńska 38 64-000 Kościan sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kościanie ul. Gostyńska 38 64-000 Kościan sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.05.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS szansą dla mnie / Europejski Fundusz Społeczny /Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asystent - Turew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to mężczyzna zamieszkały w Turwi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent - Turew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Turwi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Asystent - Lubosz Nowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to mężczyzna zamieszkały w Luboszu Nowym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Asystent - Mościszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to mężczyzna zamieszkały w Mościszkach).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Asystent - Stary Gołębin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Starym Gołębinie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Asysytent - Śmigiel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to mężczyzna zamieszkały w Śmiglu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Asysytent - Racot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Racocie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Asystent - Kościan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to mężczyzna zamieszkały w Kościanie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Asystent - Jerka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Jerce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Asystent - Borowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Borowie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Asystent - Kościan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Kościanie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Asystent - Śmigiel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiejętnością posługiwania się językiem migowym (osoba niepełnosprawna to kobieta zamieszkała w Śmiglu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.