Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Tarnów: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna zakup i dostawa : wg. N/w Zakresów dla SOR Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie dla Zakresów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 , 10
Numer ogłoszenia: 114309 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna zakup i dostawa : wg. N/w Zakresów dla SOR Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie dla Zakresów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 , 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. POZ. 1. ANALIZATOR szt. 1. Zakres 2. POZ. 1. RESPIRATOR szt. 1. Zakres 3. POZ. 1. ZESTAW MONITOROWANIA szt. 3. Zakres 4. POZ. 1. ŁÓŻKA szt. 2. Zakres 5. POZ. 1. LARYNGOFIBEROSKOP szt. 1. Zakres 6. POZ. 1. POMPY INFUZYJNE szt. 4. Zakres 7. POZ. 1. POMPY STRZYKAWKOWE szt. 6. Zakres 8. POZ. 1. NARZĘDZIA ilość wg. Zakresu nr 8. Zakres 9. POZ. 1. WÓZEK RESUSCYTACYJNY szt. 1. Zakres 10. POZ. 1. SSAKI szt. 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 34.91.21.00-4, 33.14.14.10-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
5)Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikacyjnej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagana lub Wypis z Rejestru Wyrobów Medycznych 6) Foldery w języku polskim lub inne materiały informacyjne oferowanego sprzętu potwierdzające wymagane parametry.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2)oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św.łukasza SPZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a (Pawilon D II piętro ) Dział Logistyki tel/fax: 14/6315404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św.łukasza SPZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a (Pawilon D II piętro ) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.06.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dopisażenie SOR w Szpitalu Wojewódzki im.Św.Łukasza w Tarnowie w sprzęt i aparaturę medyczną w ramach Działania 12.1 Rozwój Systemu Ratownictwa Medycznego priorytetu XII. Programu Operacyjnego Infrastruktury i środowiska. Projekt otrzymał dofinasowanie 85% pozostałe 15% środki własne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1. POZ. 1. ANALIZATOR szt. 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. POZ. 1. ANALIZATOR szt. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2. POZ. 1. RESPIRATOR szt. 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2. POZ. 1. RESPIRATOR szt. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3. POZ. 1. ZESTAW MONITOROWANIA szt. 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 3. POZ. 1. ZESTAW MONITOROWANIA szt. 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4. POZ. 1. ŁÓŻKA szt. 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4. POZ. 1. ŁÓŻKA szt. 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5. POZ. 1. LARYNGOFIBEROSKOP szt. 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5. POZ. 1. LARYNGOFIBEROSKOP szt. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres 6. POZ. 1. POMPY INFUZYJNE szt. 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 6. POZ. 1. POMPY INFUZYJNE szt. 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres 7. POZ. 1. POMPY STRZYKAWKOWE szt. 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 7. POZ. 1. POMPY STRZYKAWKOWE szt. 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres 8. POZ. 1. NARZĘDZIA ilość wg. Zakresu nr 8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 8. POZ. 1. NARZĘDZIA ilość wg. Zakresu nr 8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres 9. POZ. 1. WÓZEK RESUSCYTACYJNY szt. 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 9. POZ. 1. WÓZEK RESUSCYTACYJNY szt. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres 10. POZ. 1. SSAKI szt. 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 10. POZ. 1. SSAKI szt. 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Zakup i dostawa (wraz z montażem) sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji Rządowego programu "Cyfrowy Uczeń"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie 01.01.2026-31.12.2026 na potrzeby SOSW w Tarnowie
- Świadczenie usług odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych w 7 częściach
- Dostawa materacy przeciwodleżynowych na potrzeby Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup stołu aparatu RTG celem przyspieszenia dostępności do świadczeń
- Zakup cyfrowego aparatu RTG typu Ramię C celem zwiększenia dostępności do świadczeń
- Zakup cyfrowego aparatu RTG celem przyspieszenia dostępności do świadczeń zdrowotnych
- Dostawa pomp infuzyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





