eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z NAPRAWĄ KONSTRUKCJI DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO W SKOCZOWIE PRZY UL. MICKIEWICZA 13



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Skoczów: ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z NAPRAWĄ KONSTRUKCJI DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO W SKOCZOWIE PRZY UL. MICKIEWICZA 13
Numer ogłoszenia: 114292 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich , ul. Krzywa 4, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 4799200 w. 15, faks 033 4799200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z NAPRAWĄ KONSTRUKCJI DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO W SKOCZOWIE PRZY UL. MICKIEWICZA 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzi : a)rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz pozostałych elementów wyposażenia dachowego b)wymiana oraz uzupełnienie brakującej konstrukcji dachowej, c)wykonanie przemurowania kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej klasy 350, wykonanie czapek kominowych żelbetowych z kapinosem d)wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki cementowej, wykonanie systemu łat i kontrłat oraz montaż folii dachowej wiatroizolacyjnej e)montaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz pozostałych elementów wyposażenia dachowego f)pozostałe roboty opisane w dokumentacji projektowej a także zabezpieczenie bu-dynku przed opadami w trakcie wykonywania robót g)sprawdzenie drożności i odbiór przewodów kominowych h)roboty porządkowe, wywóz i utylizacja gruzu oraz odpadów z rozbiórki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 2 500 PLN W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: -pieniądza, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 Pzp oraz spełniają wymagania art. 22 Pzp b)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - należy zapewnić kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi być członkiem właściwej izby budownictwa. c)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. udokumentują wykonanie ( rozpoczęcie i zakończenie ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót związanych z remontem dachu o wartości min. 60 tys. zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.informacje ogólne o wykonawcy: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail, NIP, REGON, osoby reprezentujące firmę, pełnomocnicy i osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia 1.2.informacje opisujące doświadczenie wykonawcy - tj. o zakresie i wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 1.3.informacje o uprawnieniach personelu - przedłożenie uprawnień kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej a także zaświadczenia o przynależności do właściwej izby budownictwa 1.4.harmonogram i program robót z uwzględnieniem dotrzymania terminu realizacji robót będących przedmiotem zamówienia do 31.10.2009 r. w harmonogramie robót określić także termin wykonania instalacji odgromowej 1.5.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót 1.6.dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 czerwca 2006r. (Dz.U. Nr 87 poz.605) - a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 98
  • 2 - gwarancja - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skoczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich w Skoczowie ul. Krzywa 4 pokój 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich w Skoczowie ul. Krzywa 4 pokój 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.