To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Wrocław: Usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób w lokalach gastronomicznych we Wrocławiu, podczas spotkania partnerów w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w dniach 6-8 lipca 2016r.
Numer ogłoszenia: 114271 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61687 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób w lokalach gastronomicznych we Wrocławiu, podczas spotkania partnerów w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w dniach 6-8 lipca 2016r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób - przedstawicieli miast partnerskich Wrocławia w projekcie Boost Inno Boosting Social Innovation w wybranych lokalach gastronomicznych we Wrocławiu. Aby zapewnić różnorodność oferty i ukazać uczestnikom pochodzącym z różnych miast Europy potencjał gastronomiczny Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury, zamówienie usług restauracyjnych realizowane będzie w podziale na 4 Zadania: - Zadanie 1 (usługa nr 1): organizacja kolacji w godz. 19.00-20.30 dla 35 osób w dniu 6 lipca 2016r. na obszarze wrocławskiego osiedla Nadodrze, określonym uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr XX/419/16 http://bip.um.wroc.pl/artykul/158/2890/granice-wroclawskichosiedli - Zadanie 2 (usługa nr 2): organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem, - Zadanie 3 (usługa nr 3): organizacja kolacji w godz. 19.00-21.00 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze centrum staromiejskiego w granicach Parku Kulturowego określonego uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr LVI/1465/14 http://www.wroclaw.pl/park-kulturowy-uchwala - Zadanie 4 (usługa nr 4): organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 8 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem. 2. UWAGI OGÓLNE DOTYCZACE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, jednak Zamawiający wymaga, aby realizacja usług restauracyjnych odbywała się w różnych lokalach gastronomicznych. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania przedmiotu umowy dla mniej niż 35 osób. Ostateczną liczbę osób, nie mniejszą niż 28, Zamawiający poda Wykonawcy na 7 dni przed planowaną usługą. Ilość osób wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między ilością wskazaną w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. - Rzeczywiste wynagrodzenie umowne brutto będzie wynikało z faktycznej liczby osób które skorzystają z usług restauracyjnych świadczonych przez Wykonawcę. Rozliczenie nastąpi po cenach jednostkowych (przyjętych na osobę) określonych w Formularzu Ofertowym. - Wykonawca musi przedstawić menu dla usługi, na którą składa ofertę. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: organizacja kolacji w godz. 19.00-20.30 dla 35 osób w dniu 6 lipca 2016r. na obszarze wrocławskiego osiedla Nadodrze, określonym uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr XX/419/16 http://bip.um.wroc.pl/artykul/158/2890/granicewroclawskich- osiedli.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZNASZ ICH CAFE-BISTRO KRZYSZTOF ZDĘBA
jakie przetargi wygrała firma
ZNASZ ICH CAFE-BISTRO KRZYSZTOF ZDĘBA
- Krzysztof Zdęba ZNASZ ICH CAFE - BISTRO, ul. Rydygiera 25 B, 50-248 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5827,50
Oferta z najniższą ceną: 5827,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5827,50
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WROREST S.C. ADAM PISKOZUB MONIKA PISKOZUB-OLEWIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
WROREST S.C. ADAM PISKOZUB MONIKA PISKOZUB-OLEWIŃSKA
- Restauracja BERNARD s.c.Adam Piskozub, Monika Piskozub- Olewińska, Rynek 35, 50-102 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1750,00
Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: organizacja kolacji w godz. 19.00-21.00 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze centrum staromiejskiego w granicach Parku Kulturowego określonego uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr LVI/1465/14 http://www.wroclaw.pl/park-kulturowy-uchwala.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WROREST S.C. ADAM PISKOZUB MONIKA PISKOZUB-OLEWIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
WROREST S.C. ADAM PISKOZUB MONIKA PISKOZUB-OLEWIŃSKA
- WROREST s.c.Adam Piskozub, Monika Piskozub- Olewińska, Rynek 35, 50-102 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 3325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3325,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 8 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- La Maddalena Sp. z o.o. Sp. K, Ul. Włodkowica 9, 50-072 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1750,00
Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 95/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP(...)
- WAKACJE 2025 - Wyjazdowe warsztaty rekreacyjne dla dzieci i młodzieży - uczestników projektu "Gotowi na przyszłość"
- Realizacja działania promocyjnego projektu pn: "Wzmocnienie zdolności SP ZOZ w Łęcznej do świadczenia wysokiej jakości usług w zakresie opieki długoterminowej i geriatrycznej" obejmująca usługę org...
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie podczas VIII Kongresu Mediewistów Polskich
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.