eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźzakup i dostawa sprzętu komputerowego w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Łódź: zakup i dostawa sprzętu komputerowego w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 114224 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi , ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, faks 042 6338389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu komputerowego w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2013:Ośmiu stacjonarnych zestawów komputerowych przeznaczonych do pracy Zintegrowanym Systemie w Ochronie Roślin i Nasiennictwie zgrupowanych w Pakiecie nr 1 w ramach środków finansowych zaplanowanych w budżecie jednostki na wydatki majątkowe,Ośmiu komputerów przenośnych przeznaczonych do pracy w Zintegrowanym Systemie w Ochronie Roślin i Nasiennictwie zgrupowanych w Pakiecie nr 2 w ramach środków finansowych zaplanowanych w budżecie jednostki na wydatki majątkowe, Dwóch kserokopiarek zgrupowanych w Pakiecie nr 3 w ramach środków finansowych zaplanowanych w budżecie jednostki na wydatki majątkowe. Pakiet I - stacjonarne zestawy komputerowe: trzy zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa, zasilacz UPS,dwa zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa oraz atramentowa drukarka kolorowa,trzy zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa, zasilacz UPS oraz monochromatyczna drukarka laserowa. Pakiet II - komputery przenośne:dwa komputery przenośne w skład których wchodzi: komputer przenośny (laptop) wraz z torbą, mysz komputerowa oraz przetwornica,sześć komputerów przenośnych w skład których wchodzi: komputer przenośny (laptop) wraz z torbą, mysz komputerowa, listwa przepięciowa, przetwornica, pendrive oraz atramentowe urządzenie wielofunkcyjne. Pakiet III - kserokopiarki:jedna kserokopiarka z opcją sieciowej drukarki i sieciowego skanera,jedna kserokopiarka z opcją lokalnej lub sieciowej drukarki i lokalnego lub sieciowego skanera. Konfiguracja i szczegółowy opis zestawów określony został w Załączniku nr 4 i 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.77.10.00-3, 30.23.13.10-3, 30.23.21.30-4, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.74.60-1, 30.23.72.80-5, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.12.11.00-4, 30.23.45.00-3, 30.23.72.70-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunków wymienionych w punkcie V.1 a, c, d SIWZ - Zamawiający nie wymaga przedkładania wraz z ofertą szczególnych dokumentów w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunki za spełnione o ile Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że na dzień składania ofert spełnia warunki wynikające z zapisu Art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet 1 i 2 - Zamawiający uzna warunek wymieniony w punkcie V.1.b za spełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie przynajmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego stanowiącego opis przedmiotu niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw należycie. Pakiet 3 - Zamawiający uzna warunek wymieniony w punkcie V.1.b za spełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie przynajmniej trzech dostaw sprzętu kopiującego stanowiącego opis przedmiotu niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunków wymienionych w punkcie V.1 a, c, d SIWZ - Zamawiający nie wymaga przedkładania wraz z ofertą szczególnych dokumentów w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunki za spełnione o ile Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że na dzień składania ofert spełnia warunki wynikające z zapisu Art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunków wymienionych w punkcie V.1 a, c, d SIWZ - Zamawiający nie wymaga przedkładania wraz z ofertą szczególnych dokumentów w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunki za spełnione o ile Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że na dzień składania ofert spełnia warunki wynikające z zapisu Art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunków wymienionych w punkcie V.1 a, c, d SIWZ - Zamawiający nie wymaga przedkładania wraz z ofertą szczególnych dokumentów w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunki za spełnione o ile Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że na dzień składania ofert spełnia warunki wynikające z zapisu Art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie z art. 24 ust 2 pkt 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piorin.gov.pl/lodz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 94-250 Łódź, ul. Siewna 13a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 10:00, miejsce: WIORiN w Łodzi 94-250 Łódź, ul. Siewna 13a - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: osiem stacjonarnych zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzy zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa, zasilacz UPS,dwa zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa oraz atramentowa drukarka kolorowa, trzy zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa, zasilacz UPS oraz monochromatyczna drukarka laserowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 48.77.10.00-3, 30.23.13.10-3, 30.23.21.30-4, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.74.60-1, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: osiem komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwa komputery przenośne w skład których wchodzi: komputer przenośny (laptop) wraz z torbą, mysz komputerowa oraz przetwornica, sześć komputerów przenośnych w skład których wchodzi: komputer przenośny (laptop) wraz z torbą, mysz komputerowa, listwa przepięciowa, przetwornica, pendrive oraz atramentowe urządzenie wielofunkcyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3, 30.23.21.30-4, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6, 30.23.45.00-3, 30.23.72.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dwie kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jedna kserokopiarka z opcją sieciowej drukarki i sieciowego skanera, jedna kserokopiarka z opcją lokalnej lub sieciowej drukarki i lokalnego lub sieciowego skanera..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.