eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Zakup wraz z dostawą leków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Strzelce Opolskie: Zakup wraz z dostawą leków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy
Numer ogłoszenia: 114171 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, fax 077 4613480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą leków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą leków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy w ilościach wyszczególnionych w załącznikach nr 5, 6, 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniaja warunki wynikajace z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień; b. posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łąćznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5. 3 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4. Wykonawca ma możliwość zastosowania leków równoważnych /po podpisaniu umowy/ w stosunku do produktów wyszczególnionych w załącznikach, pod warunkiem, że będą to produkty o analogicznych właściwościach spełniające te same wymagania, będą zarejestrowane w Polsce, a ich cena nie będzie wyższa od produktu wymienionego w załąćznikach nr 5, 6, 7. Wyliczając ofertę nie należy stosować zamienników. 5. Dostawa zamówionej części leków będzie realizowana w dniu zamówienia lub wyjątkowo w dniu następnym; 6. Wykonawca gwarantuje niezienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy; 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w odbywac się bedzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a. formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - załącznik nr 1, b. dane dotyczace wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert - załąćznik nr 2 /przedkłada Wykonawca/ c. oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 d. wypełniony i podpisany wzór umowy /wypełnić w miejscach przeznaczonych dla Wykonawcy/ - załącznik nr 4, e. załączniki 5, 6, 7 sa integralną częścią SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty moga byc przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowaniu go w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 47-100 Strzelce Op. budynek administracji - zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 47-100 Strzelce Op. budynek administracji, dział kadr i administracji, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.