To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Ostrołęka: Przeprowadzenie kursów
Numer ogłoszenia: 114125 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86595 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Ostrołęce, ul. Romualda Traugutta 19, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 760 52 11, faks 0-29 760 52 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia III.1 ZADANIE 1A 1A) Kurs komputerowy Gospodarka magazynowa z fakturowaniem Miejsce realizacji: teren zamawiającego - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce, Przytuły Stare 13 A, 07-411 Rzekuń; Termin realizacji: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 12.06.2010 r.; Liczebność grupy: 12 osób; Liczba godzin szkoleniowych: 120 godz. lekcyjnych Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (12 osób+ 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika; Wykonawca ubezpieczy uczestników (12 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu w niezbędnym; Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji i zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić kurs zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program kursu, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu. Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji kursu, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315); Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów szkoleniowych (skrypt podręcznik, notatnik, długopis) i jeden dodatkowy komplet zamawiającemu. Zamawiający zapewni pomieszczenie wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę - sprzęt zakupiony w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić jedno stanowisko komputerowe laptop dla dwunastego uczestnika oraz odpowiedni program komputerowy dla uczestników z zakresu tematyki kursu komputerowego; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach kursu oraz materiałach szkoleniowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich -www.crzl.gov.pl); Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić egzamin i wydać zaświadczenia uczestnikom wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca zapewni wykładowców/instruktorów posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia kursu; Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji kursowej oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE KURSU KOMPUTEROWEGO GOSPODARKA MAGAZYNOWA Z FAKTUROWANIEM DLA OSÓB ODBYWAJĄCYCH KARĘ POZBAWIENIA WOLNOŚĆI Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1) Liczebność grupy: 12 osób. 2) Realizacja: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 12.06.2010 r.; 1. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 3) Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych ( Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca przeprowadzenia kursu - Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują jakiekolwiek roszczenia, zwłaszcza do podniesienia ceny) ; Zamawiający zapewnia w zakresie przeprowadzenia zajęć w ramach kursu pomieszczenie wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, które znajduje się na terenie zamawiającego oraz zapewnia korzystanie ze sprzętu zakupionego w ramach projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (rzutnik multimedialny, drukarka, kopiarka); Wykonawca zapewni jedno stanowisko komputerowe laptop dla dwunastego uczestnika kursu oraz program komputerowy dla wszystkich uczestników z zakresu tematyki kursu komputerowego. 4) Liczba godzin szkoleniowych: 120 godzin lekcyjnych, po 8 godzin dziennie; Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00, z przerwą obiadową od 12.30 do 13.30. 5) Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: a) Bezpieczeństwo i higiena pracy; b) Gospodarka magazynowa; c) Podstawy obsługi komputera; d) Obsługa komputera w zakresie zastosowania programu komputerowego w gospodarce magazynowej; e) Zasady wystawiania faktur. 6) Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 7) Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną z zastosowaniem środków informatycznych, Zajęcia praktyczne metodą ćwiczeń z zastosowaniem środków informatycznych. KOD CPV - 80533200-1 ZADANIE 2A 2A) Kurs Ogrodnik - zagospodarowanie terenów zielonych Miejsce realizacji: teren zamawiającego - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce, Przytuły Stare 13 A, 07-411 Rzekuń; Termin realizacji - zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 12.06.2010 r. Liczebność grupy: 14 osób; Liczba godzin szkoleniowych: 120 godz. lekcyjnych (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne); Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (14 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika; Wykonawca ubezpieczy uczestników (14 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu w niezbędnym zakresie przed rozpoczęciem zajęć; Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić kurs zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program kursu, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji kursu, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca wyposaży uczestników kursu w odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej na zajęcia praktyczne; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów szkoleniowych (skrypt podręcznik, notatnik, długopis) i jeden dodatkowy komplet przekaże zamawiającemu; Zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzenia kursu oraz sprzęt (szpadel - szt. 4 szt., kultywator - szt. 4 szt., grabie do liści - 4 szt., grabie ogrodowe - 4 szt., taczka ogrodowa 3 szt., wąż ogrodowy 50 m - 1 szt., zraszacz oscylacyjny - 1 szt., kosiarka spalinowa - 1 szt., wyka szarka spalinowa - 1 szt.) zakupiony w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie mniejszej niż 30% i nie większej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach kursu oraz materiałach szkoleniowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich - www.crzl.gov.pl); Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić egzamin i wydać zaświadczenia uczestnikom wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca zapewni wykładowców instruktorów posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kursu; Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji kursowej oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie o przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE KURSU OGRODNIK - ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH DLA OSÓB ODBYWAJĄCYCH KARĘ POZBAWIENIA WOLNOŚCI Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1) Liczebność grupy: 14 osób 2) Realizacja: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 12.06.2010 r. 1. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą, 3) Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych ( Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca przeprowadzenia kursu - Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują jakiekolwiek roszczenia, zwłaszcza do podniesienia ceny) ; Zamawiający zapewnia miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kursu. 4) Liczba godzin szkoleniowych: 120 godzin lekcyjnych (w tym zajęcia teoretyczne praktyczne), po 8 godzin dziennie; Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00, z przerwą obiadową od 12.30 do 13.30. 5) Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: a) Przepisy BHP i ppoż. i ochrony środowiska, odzież ochronna, sprzęt ochrony osobistej, b) Informacje z zakresu ogrodnictwa terenów zieleni: Planowanie i wymiarowanie, Projektowanie terenów zielonych, Ochrona i pielęgnacja roślin, Zasady rozmieszczania poszczególnych gatunków roślin, odmiana roślin, Standardy odległości sadzenia roślin; c) Przygotowanie terenu i gleby pod sadzenie i uprawę roślin; d) Sadzenie roślin, krzewów i drzew; e) Pielęgnacja rabat i kwietników; f) Renowacja i pielęgnacja trawników; g) Pielęgnacja drzew: Rodzaje cięć; Usuwanie odrostów; h) Pielęgnacja krzewów; i) Prace porządkowe. 6) Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z sprzętu zakupionego w ramach projektu na zajęciach praktycznych (szpadel - szt. 4 szt., kultywator - szt. 4 szt., grabie do liści - 4 szt., grabie ogrodowe - 4 szt., taczka ogrodowa 3 szt., wąż ogrodowy 50 m - 1 szt., zraszacz oscylacyjny - 1 szt., kosiarka spalinowa - 1 szt., wyka szarka spalinowa - 1 szt.). 7) Wykonawca zapewni pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne do zajęć praktycznych, które będą niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 8) Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 9) Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną z zastosowaniem środków informatycznych, Zajęcia praktyczne metodą wykonywania prac objętych kursem. KOD CPV - 80500000-9 ZADANIE 1B 1B) Zajęcia aktywizacyjne dla uczestników Kursu komputerowego Gospodarka magazynowa z fakturowaniem Miejsce realizacji: teren zamawiającego - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce, Przytuły Stare 13 A, 07-411 Rzekuń; Planowany termin realizacji: przed rozpoczęciem Kursu komputerowego Gospodarka magazynowa z fakturowaniem Liczebność grupy: uczestnicy Kursu komputerowego Gospodarka magazynowa z fakturowaniem; Liczba godzin: łącznie 18 godz. lekcyjnych zajęć indywidualnych (12 godz.) i grupowych (6 godz.); Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić zajęcia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program zajęć aktywizacyjnych, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu zajęć; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć aktywizacyjnych ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Zamawiający zapewni pomieszczenie wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę - sprzętu zakupionego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć ubezpieczy uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć aktywizacyjnych w niezbędnym zakresie; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji zajęć, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów do pracy na zajęciach (skrypt podręcznik, notatnik, długopis) i jeden komplet przekaże zamawiającemu; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach zajęć aktywizacyjnych oraz materiałach dydaktycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich -www.crzl.gov.pl); Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych przez doradcę zawodowego; Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie, na koniec zajęć aktywizacyjnych, potwierdzające udział w zajęciach, wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji z zajęć oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie o przechowywania dokumentacji z zrealizowanych zajęć do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli zajęć aktywizacyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. ZADANIE 2B 2B) Zajęcia aktywizacyjne dla uczestników Kursu Ogrodnik - zagospodarowanie terenów zielonych Miejsce realizacji: teren zamawiającego - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce, Przytuły Stare 13 A, 07-411 Rzekuń; Planowany termin realizacji - przed rozpoczęciem Kursu Ogrodnik - zagospodarowanie terenów zielonych; Liczebność grupy: uczestnicy Kursu Ogrodnik - zagospodarowanie terenów zielonych; Liczba godzin: łącznie 20 godz. lekcyjnych zajęć indywidualnych (14 godz.) i grupowych (6 godz.); Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić zajęcia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program zajęć aktywizacyjnych, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu zajęć; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć aktywizacyjnych ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Zamawiający zapewni pomieszczenie wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę - sprzętu zakupionego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć ubezpieczy uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć aktywizacyjnych w niezbędnym zakresie; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji zajęć, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet. materiałów do pracy na zajęciach (skrypt podręcznik, notatnik, długopis) i jeden dodatkowy komplet przekaże zamawiającemu; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach zajęć aktywizacyjnych oraz materiałach dydaktycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich -www.crzl.gov.pl); Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych przez doradcę zawodowego; Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji z zajęć oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie o przechowywania dokumentacji z zrealizowanych zajęć do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli zajęć aktywizacyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE ZAJĘĆ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ (ZADANIA 1B I 2B) DLA OSÓB ODBYWAJĄCYCH KARĘ POZBAWIENIA WOLNOŚCI Celem Zajęć aktywizacji zawodowej jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 1. Liczebność grupy: Aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Komputerowego Gospodarka magazynowa z fakturowaniem - planowana grupa 12 osób, Aktywizacja zawodowa dla uczestników Kursu Ogrodnik - zagospodarowanie terenów zielonych - planowana grupa 14 osób. 2. Realizacja: Planowany termin - zajęcia aktywizacji zawodowej odbywać się będą przed rozpoczęciem każdego z kursów; Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3. Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce ( Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca przeprowadzenia kursu - Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują jakiekolwiek roszczenia, zwłaszcza do podniesienia ceny); Zamawiający zapewnia pomieszczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć aktywizacji zawodowej oraz salę wyposażoną w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych dla każdej grupy: Aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Komputerowego Gospodarka magazynowa z fakturowaniem - 18 godz. (zajęcia indywidualne 12 godz. i zajęcia grupowe 6 godz.); Aktywizacja zawodowa dla uczestników Kursu Ogrodnik - zagospodarowanie terenów zielonych - 20 godz. (zajęcia indywidualne 14 godz. i zajęcia grupowe 6 godz.); Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00, z przerwą obiadową od 12.30 do 13.30. 5. Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: a) Zajęcia indywidualne: Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych; Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika; Określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. b) Zajęcia grupowe: Rynek pracy: sytuacja na rynku pracy i jej rozwój; oczekiwanie pracodawców; ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy; trafność wyboru zawodu; właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej; metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. c) Stworzenie indywidualnego planu działania. 6. Zajęcia aktywizacyjne zakończą się wydaniem przez Wykonawcę zaświadczeń uczestnictwa w zajęciach. 7. Metodyka nauczania: Zajęcia grupowe metodą seminaryjną z wykorzystaniem środków informatycznych; Zajęcia indywidualne metodą pracy doradcy zawodowego z uczestnikiem. KOD CPV - 80500000-9.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Federacja Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych NOT Rada Regionalna w Ostrołęce, ul. Mazowiecka 6, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11195,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs ogrodnik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Federacja Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych NOT Rada Regionalna w Ostrołęce, ul. Mazowiecka 6, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16800,00
Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Aktywizacja do kursu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Ośrodek Doskonalenia Kadr Łomżyńskiej Rady Federacji Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych NOT w Łomży, ul. Polowa 45, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3105,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2268,00
Oferta z najniższą ceną: 2268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4140,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Aktywizacja do kursu ogrodnik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Ośrodek Doskonalenia Kadr Łomżyńskiej Rady Federacji Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych NOT w Łomży, ul. Polowa 45, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2940,00
Oferta z najniższą ceną: 2940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i podległych jej prokuraturach rejonowych
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła dostępna dla uczniów/uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi" - Część VI
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





