To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Gdynia: dostawa ARTYKUŁÓW BIUROWYCH dla Izby Celnej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 114106 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82668 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ARTYKUŁÓW BIUROWYCH dla Izby Celnej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych do Izby Celnej w Gdyni, wymienionych w formularzu cenowym zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. C/ Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 44617100-9, 30199230-1, 30199500-5, 30192121-5, 30197200-8 D/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej. E/ Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. F/ Termin wykonania zamówienia: 1 rok licząc od dnia podpisania umowy. G/ W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje dokonania zakupów artykułów w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 . H/ Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu model wzorcowy każdej pozycji wyszczególnionej w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.71.00-9, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.21-5, 30.19.72.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe KAS Jacek Kasperski spółka jawna, ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94441,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85807,98
Oferta z najniższą ceną: 85807,98 / Oferta z najwyższą ceną: 98649,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





