eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cybinka › Remont drogi pożarowej nr 16 (L30/0010)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Cybinka: Remont drogi pożarowej nr 16 (L30/0010)
Numer ogłoszenia: 114071 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87945 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 068 3911307, faks 068 3911152.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi pożarowej nr 16 (L30/0010).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Remont drogi pożarowej nr 16 (L30/0010) o długości ok 1,2km. Roboty będą prowadzone w oparciu o zgłoszenie robót w Starostwie powiatowym w Sulęcinie. Droga pożarowa, objęta opracowaniem położona jest w obszarze Nadleśnictwa Cybinka, na terenie Województwa lubuskiego Powiat: Sulęcin Gmina: Torzym obręb ewidencyjny Gądków Mały dz. ew. nr: 3279/2, 3300, 3299 1.1. Opis stanu istniejącego: Na początku i końcu opracowania droga łączy się z innymi drogami leśnymi o nawierzchni gruntowej. Przedmiotowa droga biegnie w terenie lekko pagórkowatym. Ogólnie spadki podłużne mają wartość około 3%, jednak na pewnym odcinku wzniesienia przekraczają wartość 5%. Na dzień dzisiejszy droga pożarowa posiada nawierzchnię gruntową (lokalnie utwardzoną kruszywem i gruzem) o szerokości średnio 3m. Droga odcinkami jest silnie zdeformowaną, występują głębokie wyboje. Pobocza przez lata eksploatacji znacząco wyniosły się powyżej nawierzchni wskutek osadzania ściółki leśnej i rozpychania gruntu na boki przez jeżdżące pojazdy. Skutkiem tego wody opadowe nie mają odpływu i zalegają na jezdni rozmaczając grunt i powodując pogłębianie się deformacji. Skrzyżowania i mijanki sporadycznie użytkowane zarosły niską roślinnością i krzakami. System rowów w znaczącym stopniu uległ całkowitemu zamuleniu i zarośnięciu. Podłoże gruntowe dokumentowanego terenu jest zbudowane z gruntów sypkich niewysadzinowych: piasków średnich grupy nośności G1 oraz piasków pylastych - gruntów wątpliwych. Wód gruntowych na całym odcinku robót nie stwierdzono, kategoria geotechniczna - pierwsza. W obszarach gdzie w górnej w-wie zalegają grunty organiczne, szczególnie gdzie projektowana jest nawierzchnia nie przebiega starym śladem, lub u podstaw nowych nasypów, należy kategorycznie usunąć warstwę gruntu organicznego o średniej grubości 25 cm. 2. Opis projektowanych rozwiązań: Droga leśna będzie posiadać przekrój jednojezdniowy o szerokości korony od 5,0m, w tym jezdnia 3,5 m, pobocza utwardzone 2x0,75m (z wyjątkiem odcinka z zamontowanymi barierami - szer. 1,25m). Przekrój drogi o pochyleniu poprzecznym dwustronnym i wartości 4%, zmiennym zapewniającym odwodnienie powierzchniowe (zasadniczo w teren położony niżej od drogi). Pochylenie poboczy utwardzonych 6%. Pochylenie skarp wynosi 1:1.5. Dla całej długości robót przyjęto, że ten sam rodzaj konstrukcji drogi obejmuje trasę główną jak i zjazdy i inne elementy na danym odcinku: KOSTRUKCJA K1 - na odc. od km 0+016,00 - 1+150,65 - 7 cm - górna warstwa nawierzchni z mieszanki kruszyw niezwiązanych zagęszczanych mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z miału kamiennego bazaltowego 0/5mm gr. 1cm - 18cm - warstwa dolna z mieszanki kruszyw niezwiązanych zagęszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm - podłoże rodzime nieorganiczne wyprofilowane i możliwie jak najlepiej zagęszczone/nasyp*, Uwaga: - Po wykonaniu wykopów i osiągnięciu poziomu koryta gruntowego na odcinkach gdzie będzie występować piasek pylasty należy wykonać dodatkową wymianę gruntu na gł. 20cm (wykop na 20cm i nasyp gruntem z dowozu gr. 20cm) na szerokości 6,0m. Ilości gruntu zostały uwzględnione w bilansie robót ziemnych. Odwodnienie projektowanej drogi leśnej przewidziano powierzchniowo zgodnie ze spadkiem poprzecznym i podłużnym nawierzchni drogi. Jeżeli warunki terenowe pozwalają przewidziano odwodnienie przy pomocy rowów przydrożnych. Nadmiar wód prowadzonych rowami wyprowadzić do niecek lub w tereny niżej położone. Na etapie budowy zakłada się, iż ilości i lokalizację niecek uzgodni Wykonawca w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru przy uzyskaniu zgodny Inwestora. Wymiar dna niecki chłonnej dostosowanym do ukształtowania terenu, pow. 10m2-15m2, skarpy pochylone 1:3, głębokość do 1,2m, dno i ściany oraz rów doprowadzający (łączący nieckę z rowem drogowym) umocniony narzutem kamiennym o frakcji 32-63 mm i warstwą o grubości min. 12cm. Dodatkowo w km 0+020, 0+650 projektuje się wodospusty bitumiczne. Przewiduje się przebudowę (wymianę starych i zniszczonych) przepustów, pod jezdnią oraz zjazdem. Należy wykonać je z rur PEHD, ścianki czołowe z kostki kamiennej granitowej 16*18cm ułożonej na betonie C15/20 o gr. 15cm wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Jeżeli w terenie wystąpi różnica wysokości między dnem przepustu a rowem - samo włączenie wykonać kaskadowo przez wymurowanie na ławie z betonu C 16-20 dna i schodów z kostki kamiennej, wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Przed wlotem przepustu wykonać osadnik (piaskownik) o głębokości 20cm. Podstawowe parametry projektowanego przepustu: Przepust P1 w km 0+498,00 (pod koroną drogi z barierami) - długość 7,00m, średnica 400mm, rzędna wlotu 103,00, rzędna wylotu 102,90 spadek podłużny dna 1,4% Przepust P2 pod zjazdem w km 0+507,85 (bez barier) - długość 7,00m, średnica 400mm, rzędna wlotu 103,05, rzędna wylotu 103,00 spadek podłużny dna 0,71% 3. Inwestor posiada prawo do dysponowania terenem pod Inwestycję na cele budowlane. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, w tym zawartymi w niej projektem budowlanym, rysunkami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej i obowiązującymi przepisami oraz normami. 5. Zamawiający wymaga aby górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego została wykonana układarką do nawierzchni bitumicznych o minimalnej szerokości roboczej 3,5 m..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Bedrock Krzysztof Tarnowski Zakład Melioracyjno - Budowlany Mel-Bud Ryszard Tarnowski, ul. Strumykowa 28e/21, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1053810,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 535976,25

  • Oferta z najniższą ceną: 535976,25 / Oferta z najwyższą ceną: 772992,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.