eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieŚwiadczenie usług pocztowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Piekary Śląskie: Świadczenie usług pocztowych
Numer ogłoszenia: 11404 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321903 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa. Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 288 35 74, faks 0-32 287 95 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w ograniczonym zakresie. Zakres usługi obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek, o masie wagowej powyżej 50g w obrocie lokalnym (świadczenie usług pocztowych na terenie miasta Piekary Śląskie) oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z 12 czerwca 2003r. (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 189, poz.1159 z późń .zmianami). 2. Zamówienie dotyczy: - przesyłek listowych nierejestrowanych (zwykłych), - przesyłek listowych poleconych - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, - przesyłek listowych poleconych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, - przesyłki polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. 3. Przewidywana ilość przesyłek w okresie trwania umowy tj. od I do XII 2012r.: - przesyłek listowych nierejestrowanych (zwykłych) - 3.200 szt. - przesyłek listowych rejestrowanych - 7.500 szt. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przez cały czas trwania umowy, koperty A5, A4 łącznie około 10.700 sztuk. Dostawy kopert powinny odbywać się jeden raz w miesiącu,zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 6. Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawień ilościowych, w przydatku przesyłek nierejestrowanych i zestawień z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienia będą sporządzane w 2 egzemplarzach - po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, ZPO) oraz nazwę i adres zwrotny nadawcy. 8. Odpowiednio przygotowane przesyłki Wykonawca będzie odbierał w siedzibie Zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 41-947 Piekary Śląskie ul. Biskupa Nankera 103, trzy razy w tygodniu w godzinach od 1300 do 1400, potwierdzając odbiór: pieczęcią, podpisem i datą na kopii zestawień. Przesyłki priorytetowe będą odbieranie i nadawane w dniu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego, informujące, że taka przesyłka jest do przekazania. 9. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie najpóźniej w dniu następnym, licząc od dnia ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 10. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. 11. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem kiedy i gdzie adresat może odebrać przesyłkę. 12. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 13. Ilości przesyłek danego rodzaju będą wykonywane sukcesywnie przez cały czas trwania umowy, a ich ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu wykonanej usługi. 14. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie. 15. W przypadku trzykrotnego niewłaściwego wykonania usługi (tj. nieterminowego odbioru przesyłki ze wskazanego punktu odbioru, niedoręczenia przesyłki do adresata w wyznaczonym czasie, zagubienia przesyłki, nieuwzględnieniu zasadnej reklamacji) Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą z jego winy wraz z możliwością dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe STAN Stanisław Sowulewski, ul. Jordana 72c/3, 41-813 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29252,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35559,30 / Oferta z najwyższą ceną: 38800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.