Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Olsztyn: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych II piętra
w budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 114048 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, fax (089) 52 15 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych II piętra w budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych mieszczących się na II piętrze budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie przy ul. Wojska Polskiego 6d w następującym zakresie: - zabezpieczenie podłogi ppoż. płytami jastrychowymi, - wykonanie nowych posadzek z wykładzin dywanowych, parkietu i płytek ceramicznych, - wykonanie remontu ogólnobudowlanego pomieszczeń (uzupełnienie tynków, malowanie, szpachlowanie, glazura w sanitariatach itp.), - wykonanie sufitów podwieszonych systemowych 60x60cm, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - montaż osprzętu elektrycznego (osprzęt zakupiony przez zamawiającego), - montaż armatury sanitarnej (umywalki, sedesy, brodziki zakupione przez zamawiającego) Powyższe prace będą wykonywane w taki sposób aby umożliwić prawidłowe funkcjonowanie całej jednostki w trakcie remontu. Szczegółowy zakres przedmiotu postępowania opisano przy pomocy przedmiaru robót dołączonego do niniejszej specyfikacji. W trakcie wyceny prac budowlanych należy uwzględnić również Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, również dołączoną do niniejszego opracowania. Z uwagi na charakter obiektu oraz z uwagi na wielkość rysunków kserokopia dokumentacji projektowej przekazywana będzie zainteresowanym Wykonawcą na ich wniosek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA OD WYKONAWCÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm). 5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów które Wykonawca winien dołaczyć do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 1. Podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - wzór formularza stanowi zał. Nr 1, 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych i instalacyjnych. Do szczegółowego kosztorysu ofertowego należy również dołączyć: - zestawienie potrzebnych materiałów z cenami jednostkowymi - zestawienie sprzętu 1.1. Oświadczenia wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) - zał. Nr 2, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) - zał. Nr 3, 1.2. Wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty Poniższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1.2.1. Wymagane dokumenty na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. Wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1. Wykaz co najmniej 2 podobnych prac remontowych o wartości min. 500.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. - zał. Nr 4, 2. Uprawnienia kierownika budowy - Kierownik budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawo Budowlane, przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykazać się co najmniej 2-letnią udokumentowaną praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych. W celu udokumentowania powyższych wymogów należy do oferty dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz w załączniku nr 5 określić doświadczenie kierownika budowy przy zabytkach nieruchomych - zał. Nr 5, 3. Podpisany projekt umowy - zał. Nr 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa Wydziały IV Budrzetowo Administracyjny ul. Kopernika 5 10-959 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Dąbrowszczaków 12 10-959 Olsztyn Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





