eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa poddasza w Złotówku dla Katerdy Łowiectwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresierobót budowlanych, instalacji sanitarnych wod-kan, instalacji elektrycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Wrocław: Przebudowa poddasza w Złotówku dla Katerdy Łowiectwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: robót budowlanych, instalacji sanitarnych wod-kan, instalacji elektrycznych.
Numer ogłoszenia: 114048 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, fax 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa poddasza w Złotówku dla Katerdy Łowiectwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: robót budowlanych, instalacji sanitarnych wod-kan, instalacji elektrycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest robota budowlana wg. projektu przebudowy poddasza budynku gospodarczego na pokoje gościnne na terenie dworku myśliwskiego, Kwatera Łowiecka w Złotówku koło Zawoni - powiat trzebnicki, gmina Zawonia, obręb Złotów, dz. nr 738/2 Przebudowę poddasza obiektu należy wykonać zgodnie z projektem : 1.Roboty budowlane Wykonanie ścian działowych pokoi i łazienek, Wykonanie podłóg i posadzek. Okna PCV i drzwi wewnętrznych. Wykładziny podłóg i ścian z płytek ceramicznych w łazienkach.. Tynki gipsowe. Sufity podwieszone płyta g-k p.poż. Roboty wykończeniowe i malarskie. 2.Wykonanie instalacji elektrycznych i montaż urządzeń grzejnych zgodnie z projektem. 3.Wykonanie instalacji i montaż wyposażenia zgodnie z projektem: Instalacji wodociągowej i cwu Instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej Instalacji wentylacji. Przewiduje się wykończenie o podwyższonym standardzie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.300 zł , słownie: osiem tysięcy trzysta zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a/ wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia minimum 100 000 zł brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie, b/ wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c., c/ wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej wod-kan, oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c., d/ wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c., 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 5 do SIWZ 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do SIWZ, a także dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich obowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1, 3 . Dokumenty pkreślone w punktach 2, 4, 5 poszczególne podmioty składaja wspólnie tj warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składajace wspólna ofertę spełnią je łącznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma sidzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w lit. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 9 SIWZ wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl zakładka przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, pokój 114 w godz. 10.30 do 13.30, cena 50zł+pobranie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, pokój 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr referencyjny nadany przez zamawiającego RAP/22/2008. Osoba do kontaktów: Zofia Golinska Zalewska tel 071 3205496. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na całość prac. Plac budowy zostanie przekazany do 7 od zawarcia umowy. Kierownik budowy w terminie nie dłużej niz 7 dni od przekazania placu budowy winien sporządzić plan BIOZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.