Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Kętrzyn: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji robót publicznych w roku 2007 - część II
Numer ogłoszenia: 114039 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, fax 089 752 05 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji robót publicznych w roku 2007 - część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka betonowa grubości 6 cm - 4040 m2 Kostka betonowa grubości 8 cm - 3355 m2 Krawężnik - 6265 mb Cement - 202 tony
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe Oryginalny kod CPV: 28.81.12.00 - Cement Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w wysokości 4 000 zł, w terminie do dnia 19.07.2007r. do godz. 12.00.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP - załącznik nr 1 do oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy PZP - załącznik nr 2 do oferty. 4. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 3 do oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy od wyznaczonego terminu składania ofert, 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszęście postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane nalezycie. 7. Zaakceptowany wzór umowy. - załącznik nr 4 do oferty. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ketrzyn.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 12:00, miejsce: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 w Sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty betonowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka betonowa grubości 6 cm - 4040 m2 Kostka betonowa grubości 8 cm - 3355 m2 Krawężnik - 6265 mb.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0, 28.81.42.00-3.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cement.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement w ilości202 tony.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0, 28.81.12.00-2.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i plotera.
 - Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego w roku 2026
 
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
 - Powiększenie bazy magazynowej OLiOC w Gminie Łyse i zakup nowego wyposażenia
 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
 - "Zakup z dostawą i rozładunkiem barier betonowych BPPS-1 dwustronnych malowanych"
 - Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
 
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





