Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: budowa Systemu Gospodarki Osadami Ściekowymi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., do kontaktów: Pan Alfred Ważny, Bogusław Ból, ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0+48 14 6235300, fax +48 14 6235400, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Systemu Gospodarki Osadami Ściekowymi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Stanowi zaprojektowanie i wykonanie kompletnej suszarni osadów dla Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowie. Zakładana wydajność suszarni to 800 kgsmo/h - średniogodzinowo oraz 1000 kgsmo/h - maksymalnie godzinowo. Procesowi suszenia poddawany będzie odwodniony osad surowy, zmieszany w postaci nieshomogenizowanej. Składa się on z frakcji osadu wstępnego oraz osadu nadmiernego powstającego w wyniku oczyszczania ścieków na Grupowej Oczyszczalni Ścieków. Zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC "żółta książka" - Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka;. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oczyszczalnia ścieków w Tarnowie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie suszarni nieshomogenizowanego surowego i nadmiernego osadu powstającego w wyniku oczyszczania ścieków na Grupowej Oczyszczalni Ścieków. Suszarnia ma posiadać wydajność nie mniejszą niż 800 kgsmo/h - średniogodzinowo oraz 1000 kgsmo/h - maksymalnie godzinowo przy zawartości suchej masy osadu podawanego do suszenia od 20-25%. Zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC "żółta książka" - Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka;. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2008;
III.1) Wymagane wadium: 30 000 EURO, Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie z podatkiem VAT. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) d dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2005 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U. Nr 96 poz.817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe, dotyczy ekspertów od nr 3 do nr 7; - dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, dotyczy ekspertów od nr 3 do nr 7 2) spełniania warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie, art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech latach kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 40 pracowników i liczbie co najmniej 7 osób personelu kierowniczego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Ekspert 1 - Przedstawiciel wykonawcy posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami (kierownik projektu, budowy, zespołu lub równoważny) na roboty oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej jednej zakończonej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC - Ekspert 2 -Technolog (Projektant), posiadający minimum 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu termicznych metod unieszkodliwiania osadów, osoba proponowana musi się wykazać, co najmniej jednym wykonanym projektem dla suszarni osadów o przepustowości min. 5 ton Sm/d; - Ekspert 3 - Projektant o specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający minimum 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu hal przemysłowych. - Ekspert 4 - Projektant posiadający minimum 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu instalacji sanitarnych obiektów przemysłowych. - Ekspert 5 - Kierownik Budowy posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym, co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika budowy - Ekspert 6 - Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu konstrukcyjno - budowlanego, - Ekspert 7 - Kierownik robót elektrycznych, posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu elektrycznego oraz AKPiA, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ; c) Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie dotyczące zaprojektowania i wykonania ą instalacjie suszenia osadów wraz z rozruchem technologicznym o wydajności min. 5 ton sm/d. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 10 mln. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody - za ten okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić streszczenie informacji finansowych według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 1 mln. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 mln. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem www: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm W przypadku powyższych dokumentów (poza wartością przychodów) sporządzonych w walucie innej niż złoty Wykonawca przeliczy wartości określone w dokumentach na złote według średniego kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% koszty eksploatacji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006, cena - 162 PLN netto, Płatne gotówką w kasie Spółki lub za zaliczeniem. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2006, godzina 12:30, Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska , I-piętro, (sala konferencyjna pokój nr 200).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie" Nr 2003/PL/16/P/PE/045. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.02.2006.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Dostawy: staplerów okrężnych, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, aparatury do operacji laparoskopowych
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Remont z częściową wymianą konstrukcji drewnianej dachu w budynku zlokalizowanym w m. Czerniejewo, ul. Pałacowa, działka nr 658/1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.