eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzinprzerób zrębków w Nadleśnictwach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2007-02-02

POZYCJA 11399

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Świebodzin: przerób zrębków w Nadleśnictwach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, do kontaktów: Bogusław Dytkowski, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, fax 068 3823435, e-mail: OTL.Swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna Lasów Państwowyvh; Inne:transport i gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przerób zrębków w Nadleśnictwach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictw Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przerób zrębków w Nadleśnictwach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze Przewidywana ilość zrębków do przerobu: 27 400 m3 z podziałem na części zamówienia: I. Część Przerób 6 000 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice II. Część Przerób 5 400 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Cybinka i Przytok III. Część Przerób 4 800 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Gubin i Wolsztyn IV. Część Przerób 5 200 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Lubsko i Szprotawa V. Część Przerób 6 000 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Lubsko i Krzystkowice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 318662,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 29.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Nr części zamówienia Kwota [zł] Słownie [zł] Część I zamówienia 1000 Jeden tysiąc Część II zamówienia 1 000 Jeden tysiąc Część III zamówienia 800 osiemset Część IV zamówienia 1 000 Jeden tysiąc Część V zamówienia 1 000 Jeden tysiąc 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy \Prawo zamówień publicznych\. 2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki kwalifikujące: a) Zapewnić posiadanie w stosownym czasie (własność, dzierżawa, wynajęcie itp.) minimum jednego ciągnika rolniczego wyposażonego w rębak b) Posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20 000 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wg formuły \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z niezbędnymi dokumentami i wypełnionymi formularzami: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o korzystaniu bądź nie korzystaniu z usług Podwykonawców w realizacji zamówienia . 4. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale Podwykonawców, zobowiązanie Podwykonawców do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia , do której Wykonawca składa ofertę . 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy ,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich, o ile jest on podmiotem zbiorowym. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ( 2 dokumenty). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich, chyba że dokumenty są wystawione na wszystkie te podmioty. 9. Aktualna (tj. taka, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie związania ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy. 10. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 11. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 6, 7, 8 i 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5, 6, 7, 8 i 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy wykonawca może wnieść odrębne, kompletne oferty na jedną lub więcej części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora,lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:30, Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10 66-200 Świebodzin pokój nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przerób 6 000 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice. 1) Krótki opis: Przerób 6 000 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 6000 m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 29.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Przerób 5 400 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Cybinka i Przytok. 1) Krótki opis: Przerób 5 400 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Cybinka i Przytok. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 400 m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 29.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Przerób 4 800 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Gubin i Wolsztyn. 1) Krótki opis: Przerób 4 800 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Gubin i Wolsztyn. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 800 m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 29.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Przerób 5 200 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Lubsko i Szprotawa. 1) Krótki opis: Przerób 5 200 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Lubsko i Szprotawa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 200 m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 29.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Przerób 6 000 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Lubsko i Krzystkowice. 1) Krótki opis: Przerób 6 000 m 3 zrębków na terenie Nadleśnictw Lubsko i Krzystkowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 000 m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 29.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.