Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Koszalin: Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 113966 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie, ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, fax (094) 347-69-60, 342-29-07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koszalinie (CPV Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie ) w postaci ochrony fizycznej przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy, przez jednego pracownika ochrony w dni robocze. W poniedziałki od godz.6.30-18.15, Od wtorku do piątku 6.30 - 15.30. 2.Ochrona siedziby i mienia Zamawiającego w budynku będącym siedzibą Sądu Rejonowego przy ul.Grottgera 4 polega w szczególności na: zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Zamawiającego, ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, ochronie mienia Zamawiającego oraz mienia, za które Zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania, podłączenie istniejących systemów alarmowych do własnej bazy monitorowania sygnałów alarmowych (nadajnik własnością Wykonawcy). stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach wraz z reakcją grupy interwencyjnej, zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwanie. przewóz i depozyt kluczy do użytku bieżącego pomiędzy siedziba zleceniodawcy przy ul. Grottgera 4 a siedzibą operatora monitoringu w godzinach rozpoczęcia i zakończenia pracy Sądu Rejonowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca zobowiązany jest prowadzić działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia oraz posiadać uprawnienia w zakresie ochrony osób i mienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykonawca zobowiązany jest zapewnić, do wykonania przedmiotu zamówienia pracowników ochrony; - wykonawca zobowiązany jest wykazać się zrealizowaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień dotyczących usługi ochrony osób i mienia dla zamawiających zobowiązanych do stosowania ustawy pzp, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej 200 000,00 zł; 4)posiadają na terenie Koszalina minimum dwie grupy interwencyjne wyposażone w samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 10 minut w dzień i 5 minut w nocy. 5)posiadają system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracownika ochrony oraz grupie interwencyjnej z centrum monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania (radiowe urządzenia nadawczo-odbiorcze). 6)posiadają możliwość monitorowania obiektu Zamawiającego drogą radiową pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Nie spełnienie wszystkich wymagań łącznie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.wypełniony druk Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, c.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania usługi w zakresie ochrony osób i mienia, d.zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, e.koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, f.wykaz co najmniej 3 zrealizowanych z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, g.polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h.upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywne). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie - okres prowadzonej działalności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koszalinie przy ulicy Gen. Wł. Andersa 34 pok. 90 lub pok. 91, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00., po złożeniu pisemnego wniosku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koszalinie przy ulicy Gen. Wł. Andersa 34 pok. 90 lub pok. 91, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa dziewięciu nowych pływaków awaryjnego wodowania PG-1300 do śmigłowca W3 WARM eksploatowanego w GL Darłowo.
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska) w m. Białogard
- Przebudowa DW 113 m. Mosty
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.