Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Ruda Śląska: REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY BYTOMSKIEJ 18 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Numer ogłoszenia: 113913 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY BYTOMSKIEJ 18 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Montaż rusztowania, daszków ochronnych i osłony z siatki, 2. Demontaż anten, reklamy, wsporników i elementów metalowych z elewacji, 3. Wykonanie osłony okien z foli i płyt pilśniowych, 4. Demontaż rur spustowych, orynnowania, papy, obróbek blacharskich, 5. Oczyszczenie powierzchni elewacji metodą chemiczną, 6. Wykucie spoin, 7. Usunięcie poluzowanych i uszkodzonych fragmentów sztukaterii, oraz fragmentów tynku z elewacji i attyki 8. Uzupełnianie ubytków w pozostawionych uszkodzonych cegłach i kształtkach gotową zaprawą wybarwioną na kolor oryginału, 9. Uzupełnienie ubytków całych cegieł i kształtek nowymi, dostosowanymi fakturą i kolorem, 10. Przemurowanie wypaczonych dekoracji, spękanych nadproży, spękań na elewacji, pasów wzdłuż ankrowania, 11. Zastosowanie spadków z masy uszczelniającej, na wszystkich ceglanych gzymsach 12. Nałożenie styropianu na metalowe szyny nad oknami I i II piętra ryzalitu elewacji frontowej, pokrycie tynkiem w kolorze brązowym wg projektu elewacji, 13. Uzupełnienie płyty stropowej wykusza, docieplenie styropianem, 14. Skucie opasek z zaprawy na narożach budynku, po zabezpieczeniu przed korozją odsłoniętych metalowych kątowników, wykonanie nowych opasek z użyciem styropianu, wykończenie w tynku, koloru brązowego 15. Zabezpieczenie okienek piwnicznych siatką stalową blachą, w kolorze zielonym 16. Wymiana uszkodzonych elementów deskowania i konstrukcji dachu, na nowe o takim samym przekroju, 17. Zabezpieczenie środkami chemicznymi elementów drewnianych więźby dachowej przeciwpożarowo, przeciwgrzybiczo, przeciwinsektowo 18. Rozebranie i wymurowanie od nowa kominów, zamontowanie w ich narożnikach kątowników stalowych L60x60, zamontowanie stopni lub drabiny metalowej, 19. Wymiana poszycia dachu na nową papę - podkładową i termozgrzewalną warstwę wierzchnią, 20. Przemurowanie parapetów, odtworzenie długości parapetów w parterze, 21. Renowacja stolarki okiennej, ujednolicenie kolorystyczne całej stolarki na elewacji frontowej budynku na kolor ciemnozielony. 22. Wymiana okien o najgorszym stanie technicznym na nowe zachowując oryginalny wygląd i sposób otwierania (szacuje się ok. 5 szt.), 23. Wymiana małe okienek strychowych - 7 szt. Na nowe drewniane, pozostałe poddać konserwacji 24. Dostosowanie wyglądem okien z PCV do oryginalnej stolarki(uzupełnić zewnętrzne szprosy i pomalować farbą do PCV na kolor zielony). 25. Założenie nowych spoin trasowych 26. Hydroforbizacja elewacji 27. Wykonanie nowych gzymsów, sztukaterii, odtworzenie opasek okiennych, 28. Wymieniana włazu kominiarskiego o wym. Min. 0,8 x 0,8 m, w miejscu istniejącego - dostępnego z klatki schodowej, 29. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo cynkowej, 30. Założenie orynnowania o10cm, rury spustowe o15cm z PCV w kolorze brązowym, 31. Podpięcie do systemu odwadniania dachu do kanalizacji deszczowej, w razie konieczności udrożnić kanały doprowadzające do studzienki. 32. Wywóz gruzu, 33. Demontaż rusztowania, 34. Uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawira SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 (dwie) porównywalne roboty budowlane. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda, albo roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o powierzchni elewacji co najmniej 300m2 każda; b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. Dopuszcza się aby 1 osoba równocześnie posiadała potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunku z art.22 ustawy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz informacji iż prace były wykonywane w uzgodnieniu z odpowiednimi przedstawicielami Służb Ochrony Zabytków. 4. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 8. zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydaną przez Służby Ochrony Zabytków potwierdzające co najmniej 2 letnią praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 9. oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA RUDA ŚLĄSKA
41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RUDA ŚLĄSKA 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonanie naprawy żelbetowych słupów od poziomu +15,50m do poziomu +19,10m , belek i podciągów stropu na poziomie -0,50m i + 19,10m zlokalizowanych w zbiorniku węgla (płuczkowego) surowego GII w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Świadczenie usług w zakresie całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: dla Ruchu Bielszowice, Zadanie 2: dla Ruchu Halemba
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej.
- Renowacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 24 ul. Lexa 3 w Rudzie Śląskiej
- Burloch Arena - upiększamy i dbamy o przestrzeń wokół nas w Ośrodku Sportowo-Rekreacyjnym w Orzegowie w Rudzie Śląskiej przy ul. Bytomskiej 15 - zagospodarowanie terenu
- Modernizacja budynku Sz. P. nr 23 w Rudzie Śląskiej przy ul. 11 Listopada 15 wraz z jego dostosowaniem do wymogów ppoż.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane prowadzone na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 112 w Łodzi - łazienka na 1p, zmywalnia nr 1oraz spiżarnia
- Zagospodarowanie terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Zofii Sękowskiej w Radzyniu Podlaskim- Etap I
- Remont nawierzchni łącznika pomiędzy budynkami COS Torwar i COS Torwar Lodowisko oraz malowanie elewacji klinkierowej ścian bocznych, schodów zewnętrznych oraz balustrad w budynku COS Torwar Lodowisko
- Bieżąca konserwacja i remont pomieszczeń
- Zabezpieczenie Dworu generała Władysława Sikorskiego w Parchaniu.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodz. z cz. usługową wraz z ociepleniem, remontem dachu,zmianą kolorystyki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu - Strzelce Op. przy ul. Dąbrowskiego 14
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.