Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, RÓŻNEGO SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
NR SPRAWY: OIWa - 2800 -3/14
Numer ogłoszenia: 113900 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu - Oddział w Warszawie, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5261902, faks 022 5261913.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, RÓŻNEGO SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NR SPRAWY: OIWa - 2800 -3/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych, w ramach poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - papier kserograficzny (CPV: 30197644-2), zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) Pakiet nr 2 - różny sprzęt i artykuły biurowe (CPV: 30190000-7), zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) Pakiet nr 3 - materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek i faksów, oryginalne, czyli pochodzące od producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ): Toner do drukarek/faksów (CPV: 30125110-5) Toner do fotokopiarek (CPV: 30125120-8) Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących (CPV: 30125000-1) Dostawy będą się odbywać na podstawie przesłanych zamówień, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Oddziału IPN-KŚZpNP w Warszawie (na adres wskazany w zamówieniu): Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia do 80 % ilości wskazanych podanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na poszczególne pakiety.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LYRECO POLSKA S.A., Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20797,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19317,88
Oferta z najniższą ceną: 19317,88 / Oferta z najwyższą ceną: 20415,54
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA RÓŻNEGO SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LYRECO POLSKA S.A., Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27635,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24650,18
Oferta z najniższą ceną: 24650,18 / Oferta z najwyższą ceną: 28726,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOMATYKA BIUROWA, Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97319,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116318,64
Oferta z najniższą ceną: 116318,64 / Oferta z najwyższą ceną: 134494,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy papieru kserograficznego, różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych, czyli produktrów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, w pełni porównywalnych, a jedynym czynnikiem różnicującym jest cena. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11.ust.8
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- USŁUGA SERWISOWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH SHARP
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.