eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówNierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Tarnów: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 113816 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6317003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowić będzie detaliczna dostawa paliw płynnych na stacjach Wykonawcy. Tankowanie odbywać się będzie do zbiorników w pojazdach oraz do kanistrów dla sprzętu, stanowiących własność Zamawiającego. W okresie umowy Zamawiający przewiduje zakup następujących ilości paliw: 1. Etylina 95 w ilości ok. 6000 l. 2. Olej napędowy w ilości ok. 42000 l (rodzaj w zależności od pory roku). Dostawy realizowane będą w terminie od 01 lipca 2008r do 30 czerwca 2009r w formie doraźnych tankowań na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Podane ilości paliw stanowią wielość szacunkową i zostały obliczone na podstawie zużycia w okresie jednego roku (2007/2008). Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości paliw, które zostaną zakupione u Wykonawcy Ilość, wyszczególnienie 1. Etylina 95 w ilości ok. 6000 l. 2. Olej napędowy w ilości ok. 42000 l (rodzaj w zależności od pory roku). W tym dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39 ET 95 w ilości ok. 4000 l, ON w ilości ok. 22000 l (rodzaj w zależności od pory roku), Część 2 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie- JRG2 - stacjonujących przy ul. Błonie 2A ET 95 w ilości ok. 1500 l ON w ilości ok. 16500 l (rodzaj w zależności od pory roku), Część 3 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie- JRG2 - stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach, ET 95 w ilości ok. 500 l, ON w ilości ok. 3500 l (rodzaj w zależności od pory roku) Paliwa winny spełniać wymagania: 1. Polskich Norm - PN-EN 228:2003 benzyna bezołowiowa - PN-EN 590:2002 olej napędowy 2. stawiane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23 grudnia 2003r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 230 poz. 2297 z 2003r) i posiadać świadectwa jakości. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych. Stacja paliw musi znajdować się na terenie miasta Tarnowa dotyczy części 1 i 2. Stacja paliw Wykonawcy musi pracować w cyklu 24 godzinnym oraz w niedziele i święta - dotyczy części 1 i 2. Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t - w stosunku do zamówienia dla Części 3 odległość tam i z powrotem może wynosić nie więcej jak 10 km. Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5t, średnicy zawracania 24m i wysokości pojazdów do 4m. Stacja paliw Wykonawcy musi być wyposażona w dystrybutor oleju napędowego o wydajności minimum 80 l/min dotyczy części 1 i 2, nie dotyczy części 3. Wykonawca oferuje zarówno etylinę jak i olej napędowy na tej samej stacji. Stacja paliw Wykonawcy dysponuje systemem stałego monitoringu jakości paliw Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw. W przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca - rozliczanie tankowania odbywać się będzie na podstawie zbiorczych faktur wystawianych w okresie rozliczeniowym 1 raz w miesiącu, - dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzania tankowania, - płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie minimum 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. Tankowanie oraz wszystkie wpisy do odpowiednich dokumentów odbywać się będą wyłącznie przez pracownika Wykonawcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Odległość stacji Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarman.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów, pokój Nr 203, II piętro, sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów, pokój Nr 203, II piętro, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39 ET 95 w ilości ok. 4000 l, ON w ilości ok. 22000 l (rodzaj w zależności od pory roku),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość stacji Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 2 stacjonujących przy ul. Błonie 2A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 2 stacjonujących przy ul. Błonie 2A ET 95 w ilości ok. 1500 l, ON w ilości ok. 16500 l (rodzaj w zależności od pory roku),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość stacji Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 2 stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 2 stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach. ET 95 w ilości ok. 500 l, ON w ilości ok. 3500 l (rodzaj w zależności od pory roku),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość stacji Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.