Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Słupsk: Remont dachu budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 113784 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, fax 059 8427111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku polegający na naprawie oraz wymianie elementów więźby dachowej, konserwacji elementów drewnianych, remoncie pokrycia dachu, remoncie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remoncie gzymsów i kominów, wymianie stolarki okiennej na identyczną co do wzoru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem (roboty w obiektach zabytkowych ) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć minimum wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 1 dokumentu ( referencje lub protokół odbioru), potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ; 5. uprawnień budowlanych ( pracownika lub pracowników ) wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 6. zaświadczenia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia (do kierowania i nadzorowania prac zabytkowych) o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. zaakceptowany projekt umowy sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk , pokój nr 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Satrostwie Powiatowym w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, pok. nr 01 (Biuro Obsługi Interesanta) ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem - 106/TP/2025
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie i Sądu Rejonowego w Miastku w 2026 roku
- Dostawa stanowisk dydaktycznych wraz z montażem
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
- Remont sali w Rogoźnicy na magazyn OC + PP
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





