Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: dostawy leku EPOETIN Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, do kontaktów: Bogumiła Golbiak, ul. Poniatowskiego 26 lok. 144, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263, e-mail: ozp@szpital.siedlce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.siedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy leku EPOETIN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego, Apteka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I pakiet - Epoetin alfa II pakiet - Epoetin beta III pakiet - Darbepoetin alfa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu oferowany asotyment, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.13.00 - Preparaty przeciw anemii Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.13.00 - Preparaty przeciw anemii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 211000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: wykonawca musi posiadać: zezwolenie na prowadzenie obrotu farmaceutycznego, wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdować sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadzczenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; zezwolenie na prowadzenie obrotu farmaceutycznego; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew - 14 dni lub gotówka w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego - pok.144.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: OZP/C/01 - LA/07 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Epoetin alfa. 1) Krótki opis: Epoetin alfa inj. amp. - strzykawka z wtopioną igłą do podawania dożylnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 13 000 000jm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Epoetin beta. 1) Krótki opis: 1. Epoetin beta -inj.roztwór do wstrzykiwań w amp. - strzykawce, w dawkach 500 - 4 000 jm. 2.Epoetin beta inj. w postaci wkladów do wstrzykiwaczy w dawce 10 000jm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 3 000 000 jm. 2. 636 000 jm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Darbepoetin alfa. 1) Krótki opis: Darbepoetin alfa - 500 mcg./1 ml x 1 amp. strzykawka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 75 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Olsztyn 2026-2028
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





