To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Suwałki: dostawa artykułów biurowych i gadżetów w ramach projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 113775 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90075 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i gadżetów w ramach projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i gadżetów w ramach projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego: Część (zadanie1): dostawa artykułów biurowych szczegółowo określonych w załączniku nr 2.1. do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zadanie1 Część (zadanie2): wykonanie i dostawa gadżetów szczegółowo określonej w załączniku nr 2.2. do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zadanie2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa artykułów biurowych szczegółowo określonych w załączniku nr 2.1. do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zadanie1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- Motyl Office Service Tomasz Motulewicz, Kościuszki 60, 16-400 suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5321,14
Oferta z najniższą ceną: 5321,14 / Oferta z najwyższą ceną: 8350,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wykonanie i dostawa gadżetów szczegółowo określonej w załączniku nr 2.2. do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zadanie2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK sp. z o.o., dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2995,00
Oferta z najniższą ceną: 2995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3347,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa urządzeń radiowych, radiotelefonów i urządzeń do transmisji danych
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Suwalskiego zwiększającego zdolności reagowania na sytuacje kryzysowe
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Pileckiego wraz z oświetleniem, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w MOF (etap I) w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- WKŁADY BARWIĄCE 2025
- Park miejski pomiędzy ul. Grunwaldzką, W. Jagiełły i Traktorzystów
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Witosa i ul. Reja (...) w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
- "Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy oraz wyposażenia i urządzeń biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





