Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Sokółka: Usuwanie skutków przełomów na ul. Dolnej w Sokółce w km 0+285 - 0+540.
Numer ogłoszenia: 113743 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, faks 085 7110911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków przełomów na ul. Dolnej w Sokółce w km 0+285 - 0+540..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Usuwaniu skutków przełomów na ul. Dolnej w Sokółce w km 0+285 - 0+540, w zakresie: Zadanie 1 kanalizacja deszczowa: 1.1.roboty pomiarowe - 0,255 km 1.2.montaż studzienek ulicznych śr. 500 z osadnikiem - 1 szt., 1.3.wykonanie kanalizacji deszczowej PCV śr. 315, przykanaliki śr. 200, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych śr. 1200, studzienki ściekowe śr. 500 - 220,0 m, 1.4.montaż przykanalików z PCV śr. 200 - 3,0 m, Zadanie 2 branża drogowa: 2.1.roboty pomiarowe - 0,255 km 2.2.rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 30 cm - 1699,0 m2, 2.3.rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35 - 415,0 m2, 2.4.rozebranie krawężników betonowych 30x15 - 534,0 m, 2.5.rozebranie obrzeży betonowych - 235 m, 2.6.roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp - 509,7 m3, 2.7.podbudowa z kruszywa naturalnego gr 15 cm - 1699,0 m2, 2.8.podbudowa z kruszywa naturalnego 20 cm - 1699,0 m2, 2.9.profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1699,0 m2, 2.10.oczyszczenie mechaniczne warstw nieulepszonych 1699,0 m2, 2.11.oczyszczenie warstw bitumicznych - 1699,0 m2, 2.12.skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 1699,0 m2, 2.13.wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku gr. 15 cm w korycie - 1699,0 m2, 2.14.warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 5 cm - 1699,0 m2, 2.15.warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 4 cm - 1699,0 m2, 2.16.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr 8 cm - 244,35 m2, 2.17.regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i deszczowych - 21 szt. 2.18.regulacja zasuw wodociągowych - 10 szt. 2.19.regulacja pionowa kratek ściekowych - 9 szt. 2.20.ustawienie krawężników betonowych 30x20 - 534,0 m, 2.21.chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm - 825,7 m2, 2.22.obrzeża betonowe 20x6 cm - 448,0 m, 2.23.obrzeża betonowe 30x8 cm - 106,5 m,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: a)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o długości min. 250 m każda, oraz co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych chodników i jezdni dróg publicznych z elementów betonowych (płyty betonowe, kostka betonowa) o pow. min. 800 m2 każda; dla branży drogowej Zadanie 2, b)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy kanalizacji deszczowej na drogach publicznych o długości minimum 200 mb; dla kanalizacji deszczowej Zadanie 1, c)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: Zadanie 2: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) Zadanie 1: sanitarnej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o długości min. 250 m każda, oraz co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych chodników i jezdni dróg publicznych z elementów betonowych (płyty betonowe, kostka betonowa) o pow. min. 800 m2 każda; dla branży drogowej Zadanie 2, oraz dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy kanalizacji deszczowej na drogach publicznych o długości minimum 200 mb; dla kanalizacji deszczowej Zadanie 1 z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1.Zadanie 2: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Zadanie 1: sanitarnej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce
16-100 Sokółka
Plac Kościuszki 1
pokój nr 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 kanalizacja deszczowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 kanalizacja deszczowa: 1.1.roboty pomiarowe - 0,255 km 1.2.montaż studzienek ulicznych śr. 500 z osadnikiem - 1 szt., 1.3.wykonanie kanalizacji deszczowej PCV śr. 315, przykanaliki śr. 200, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych śr. 1200, studzienki ściekowe śr. 500 - 220,0 m, 1.4.montaż przykanalików z PCV śr. 200 - 3,0 m,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 branża drogowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 branża drogowa: 2.1.roboty pomiarowe - 0,255 km 2.2.rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 30 cm - 1699,0 m2, 2.3.rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35 - 415,0 m2, 2.4.rozebranie krawężników betonowych 30x15 - 534,0 m, 2.5.rozebranie obrzeży betonowych - 235 m, 2.6.roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp - 509,7 m3, 2.7.podbudowa z kruszywa naturalnego gr 15 cm - 1699,0 m2, 2.8.podbudowa z kruszywa naturalnego 20 cm - 1699,0 m2, 2.9.profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1699,0 m2, 2.10.oczyszczenie mechaniczne warstw nieulepszonych 1699,0 m2, 2.11.oczyszczenie warstw bitumicznych - 1699,0 m2, 2.12.skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 1699,0 m2, 2.13.wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku gr. 15 cm w korycie - 1699,0 m2, 2.14.warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 5 cm - 1699,0 m2, 2.15.warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 4 cm - 1699,0 m2, 2.16.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr 8 cm - 244,35 m2, 2.17.regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i deszczowych - 21 szt. 2.18.regulacja zasuw wodociągowych - 10 szt. 2.19.regulacja pionowa kratek ściekowych - 9 szt. 2.20.ustawienie krawężników betonowych 30x20 - 534,0 m, 2.21.chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm - 825,7 m2, 2.22.obrzeża betonowe 20x6 cm - 448,0 m, 2.23.obrzeża betonowe 30x8 cm - 106,5 m,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa z montażem okładzin PCW na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej na działce 384 obręb Sokolany
- Wykonanie robót branży drogowej realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Pawła II w Sokółce - Nowa Kamionka"
- Wykonanie robót branży sanitarnej w ramach zadania pn.: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Pawła II w Sokółce - Nowa Kamionka"
- Wykonanie robót branży elektrycznej w ramach zadania pn.: "Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Pawła II w Sokółce - Nowa Kamionka"
- Przebudowa ul. Mościckiego w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w sołectwie Czarny Las
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3511E w miejscowości Czerkiesy
- Remont drogi gminnej nr 165032N Nowa Wieś - Łajs.
- Renowacja zbiorników wodnych w ramach zadań pn.: "Renowacja zbiornika wodnego w Budkowie" oraz "Fundusz sołecki - Bronów - zagospodarowanie terenu w sołectwie Bronów"
- Budowa punktu czerpania wody do celów przeciwpożarowych w Leśnictwie Strzelniki z Jeziora Rostki w Rostkach Skomackich nr 2
- Przebudowa budynku przy ul. Różanej 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.