Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Sierpc: ROZBUDOWA BUDYNKU LABORATORYJNO - SOCJALNEGO O CZĘŚĆ LABORATORYJNĄ I DYDAKTYCZNĄ NA OBIEKCIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
Numer ogłoszenia: 113701 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu, ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, fax 024 2752468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU LABORATORYJNO - SOCJALNEGO O CZĘŚĆ LABORATORYJNĄ I DYDAKTYCZNĄ NA OBIEKCIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU LABORATORYJNO - SOCJALNEGO O CZĘŚĆ LABORATORYJNĄ I DYDAKTYCZNĄ NA OBIEKCIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW PRZY UL. BOJANOWSKIEJ 1 W SIERPCU. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: - ROBOTY KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANE, - ROBOTY REMONTOWO WYKOŃCZENIOWE, - INSTALACJE CO I CT - INSTALACJE WENTYLACJI MECHANICZNEJ - INSTALACJE WOD - KAN I P - POŻ - INSTALACJE ELEKTRYCZNE, ODGROMOWE I TELETECHNICZNE, SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ PRZEDMIARY ROBÓT, PROJEKTY WYKONAWCZE ORAZ SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT STANOWIĄCA INTEGRALNĄ CZĘŚĆ SIWZ. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA REALIZOWANY BĘDZIE NA OBIEKCIE CZYNNYM. CZYNNOŚCI I DZIAŁANIA WYKONAWCY ROBÓT NIE MOGĄ ZAKŁÓCAĆ PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH ORAZ ORGANIZACJI PRACY OCZYSZCZALNI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.46.10 - Laboratoria Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.44.20 - Sale wykładowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.20 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 25000.00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum dwóch robót budowlanych dotyczących budownictwa kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 złotych każda potwierdzonych przez zamawiających o należytym ich wykonaniu. 2. Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne na okres wykonania zamówienia o wartości co najmniej 1 500 000 zł., a jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy wykonawca dostarczy pisemne zobowiązanie do jego przedłużenia na okres wykonywania zamówienia. 3. Prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia 4. Nie zaleganie z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne 5. Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Każdy warunek udziału rozpatrywany będzie odrębnie 2. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający wszystkie w/w warunki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dotyczących budownictwa kubaturowego wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie 6. Polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z oświadczeniem o jej przedłużeniu. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. 8. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy 9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 10. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże te części zamówienia, których realizacje zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48 - Sekretariat Koszt - 200.00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółki EMPEGEK przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48 w Sierpcu - pokój nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy dla ZSCKR w Studzieńcu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: przetargi w Sierpcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





