Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy warzyw i owcoców
Numer ogłoszenia: 113700 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax 015 8433201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiatstalowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy warzyw i owcoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb Powiatowego szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli Zadanie nr 1 - Cykliczne dostawy warzyw i owoców caorocznych Zadanie Nr 2 - Cykliczne dostawy warzyw i owocow sezonowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie przewiduje się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać sie Wykonawcy , którzy : 1.Przedstawią ofertę sporzadzoną według warunków określonych w SIWZ 2. Zepewnią dostawy asortymentu do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko w okresie 1- roku od daty podpisania umowy 3. Spełniają wymogi , jak w ogłoszeniu o postępowaniu, tj.-spełniaja warunki wynikające z art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art.24 ust.1 , ust.2 ustawy Prawo zamowien publicznych , zakceptują termin płatnosci min. 45 dni licząc od daty zrealizowania dostawy,akceptują warunki umowy do SIWZ Opisu sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełniania warunków dokonana będzie wg formuly spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz cenowy wg Załącznika nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art.24 ust.1 , ust.2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert . W przypadku spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć do oferty kopię umowy spółki Wszystkie, wymagane przez SIWZ, zaświadczenia i oświadczenia każdy z przedsiębiorców spółki składa odrębnie. W/w dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i aktualne na dzień złożenia oferty. 4. Upoważnienie dla osób występujących w imieniu Wykonawcy 5.Oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wymogi określone aktualnym Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej tak w świetle jakości jak również opakowań i warunków transportu. 6.Wykaz odbiorców , dla których realizowane były podobne dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat 20 lipca 2004 - 20 lipca 2007r wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wg Załącznika nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. staszica 3 , 37 - 450 Stalowa Wola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. staszica 3 , 37 - 450 Stalowa Wola dzial Zamówien Publicznych pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cykliczne dostawy warzyw i owoców całorocznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy warzyw i owoców całorocznych - poniżej 60 tys.euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cykliczne dostawy warzyw i owoców sezonowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy warzyw i owoców sezonowych - poniżej 60 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





