Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawy mięsa i wędliny Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Dariusz Wojcieszak, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, fax 052 3786110, 3787449, e-mail: dariuszwzp@10wsk.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.10wsk.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - SPZOZ, Barbara Baranowska, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 378-74-49, fax 052 378-61-10, e-mail: bbaranowska@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - SPZOZ, Barbara Baranowska, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 378-74-49, fax 052 378-61-10, e-mail: bbaranowska@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - SPZOZ, Barbara Baranowska, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 378-74-49, fax 052 378-61-10`, e-mail: bbaranowska@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy mięsa i wędliny. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 10 WSzKzP-SPZOZ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy mięsa i wędlin 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: aktualny odpis z właściwego rejestru;informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 okt. 4-8 oraz 9 ustawy; zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; oswiadczenie z art. 22 i 24; oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ; oświadczenie, że towar wykonywany jest zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa żywnościowego; specyfikacja i stest na każdy wymieniony produkt (karta produktu); oświadczenie o posiadaniu lub wdrażaniu systemu HACCP w zakresie wytwarzania i produkcji żywnosci 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 22.03.2007; lub data zakończenia: 21.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium - 1637,90 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia ważnosci przedłożonych dokumentów przy zastosowaniu druku ZP-17 (spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru; informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24ust.1pkt.4-8 oraz 9 ustawy; zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; oswiadczenie z art. 22 i 24 ustawy; oświadczenie o zapoznaniu sie z SIWZ; oswiadczenie, ze towar wykonywany jest zgodnie z obowiazującymi przepisami polskiego prawa żywnosciowego; specyfikacja i atest na każdy wymieniony produkt (karta produktu); oswiadczenie o posiadaniu lub wdrażaniu systemu HACCP w zakresie wytwarzania i produkcji żywnosci.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2007, godzina 10:30, Komenda Szpitala - Sekcja Zamowień Publicznych pok. 3/133.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dariusz Wojcieszak; tel. 052 378-74-48; e-mail: dariuszwzp@10wsk.mil.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.01.2007.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Ssukcesywną dostawę artykułów spożywczych na rok 2026 dla PS w Mietniowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Medyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





