Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Zwoleń: Wykonanie operatów i opinii szacunkowych nieruchomości stanowiących własność
Skarbu Państwa i Mienia Powiatu przez okres 2 lat
Numer ogłoszenia: 113604 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów i opinii szacunkowych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Mienia Powiatu przez okres 2 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne sporządzanie operatów i opinii szacunkowych działek stanowiących Skarbu Państwa i Powiatu Zwoleńskiego. 2. Celem wyceny nieruchomości położonych w granicach Powiatu Zwoleńskiego jest: sprzedaż, darowizna, dzierżawa, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste gruntów, ustalenia odszkodowania za grunty z tytułów wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Wyceny nieruchomości muszą być opracowane w formie operatu szacunkowego opinii szacunkowej, które będą sporządzone na piśmie, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości przez rzeczoznawcę majątkowego, w tym wskazanie podstaw prawnych i uwarunkowań dokonanych czynności, rozwiązań merytorycznych, przedstawienia w toku obliczeń i wyniku końcowego. 4. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości musi być sporządzony przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. 5. Operat szacunkowy musi być sporządzony zgodnie z: - Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.) - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 ze zm.) 6. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia: L.p Nazwy operatów Jednostka miary Ilość operatów 1. Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży, darowizny, dzierżawy, oddania w użytkowanie wieczyste, oddania w trwały zarząd w tym do sprzedaży na rzecz jej użytkownika wieczystego. - 1 działka szt. 40 - od 2 do 10 działek (łącznie) objęte jedną KW szt. 2 - powyżej 10 działek (każda następna) szt. 30 2. Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży, darowizny, dzierżawy, najmu, oddania w użytkowanie wieczyste, oddania w trwały zarząd. - 1 działka z budynkiem szt. 4 - działka z 2-4 budynkami szt. 2 - działka powyżej 4 budynków (kompleks) szt. 2 3. Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości lokalowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi. - 1 lokal (użytkowy, mieszkalny) szt. 6 - powyżej jednego lokal (każdy następny lokal) szt. 6 - inwentaryzacja architektoniczno - budowlana lokalu szt. 4 4. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych ustalających odszkodowanie tytułem przejęcia z mocy prawa nieruchomości zajętych pod drogi publiczne - art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. - 1 działka szt. 46 - do 30 działek łącznie (zgodnie z planem zagospodarowania na tych samych terenach) szt. 1 - powyżej 30 działek (każda następna) szt. 1 5. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości celem aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu. - nieruchomość gruntowa niezabudowana szt. 21 - nieruchomość gruntowa zabudowana jednym budynkiem szt. 8 - nieruchomość gruntowa zabudowana kompleksem budynków szt. 1 6. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych ustalających odszkodowanie tytułem wywłaszczenia nieruchomości - 1 działka szt. 1 - do 15 działek szt. 1 - powyżej 15 działek (każda następna) szt. 1 7. Wykonanie operatów szacunkowych do celów komunalizacji z art. 60 Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (nabycia na Powiat Zwoleński ze Skarbu Państwa - w szczególności drogi) bez względu na ilość nieruchomości w danym obrębie objętych wyceną - wszystkie łącznie, objęte jedną KW. szt. 4 8. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości ustalających odszkodowanie tytułem przejęcia pod drogi publiczne - art. 12 i 18 ustawy z dnia 10.04.2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. - 1 działka szt. 1 - do 30 działek łącznie (zgodnie z planem zagospodarowania na tych samych terenach) szt. 1 - powyżej 30 działek (każda następna) szt. 1 9. Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, budowli o małej i średniej kubaturze - do 8000m3 (do celów wyceny) szt. 4 7. Podana wyżej ilość operatów i opinii szacunkowych stanowią liczbę szacunkową i mogą ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowani. 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 1 do projektu umowy stanowiącej Zał. Nr 5. 9. Zmniejszona ilość wycen nie stanowi zmiany i nie skutkuje żadnymi sankcjami wobec Zamawiającego. 10. Operaty i opinie szacunkowe winny być wykonane w dwóch egzemplarzach przez osobę legitymująca się uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj: osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości stosownie do przepisów zawartych w dziale V - działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami w rozdziale I- rzeczoznawstwo majątkowe ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych, Wykonawca składa pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 3. Parafowany projekt umowy zał. nr 5 do niniejszej SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podana wyżej ilość operatów i opinii szacunkowych stanowią liczbę szacunkową i mogą ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowani. Zmniejszona ilość wycen nie stanowi zmiany i nie skutkuje żadnymi sankcjami wobec Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń- sekretariat pok. Nr 9- I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- "Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4"
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- "Wyłonienie Agencji Pośrednictwa Nieruchomości do sprzedaży działek w Gminie Wińsko celem promowania ofert Zamawiającego i pozyskiwania klientów"
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.