eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZEBUDOWA BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 10 W KOMPL. 7785 W ŚWIĘTOSZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Wrocław: PRZEBUDOWA BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 10 W KOMPL. 7785 W ŚWIĘTOSZOWIE
Numer ogłoszenia: 113588 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, fax 071 765 68 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 10 W KOMPL. 7785 W ŚWIĘTOSZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku koszarowego nr 10 w kompleksie 7785 w Świętoszowie gmina Osiecznica. Zakres robót ogólnobudowlanych obejmuje: - wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z ociepleniem (do głębokości przemarzania), - wymianę wszystkich okien i drzwi, w tym zewnętrznych spełniające wymogi przenikania ciepła dla szyb i całego okna/drzwi zewn. - wymianę wszystkich parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - skucie i ponowne wykonanie 100 % tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - wykonanie nowych stropów nad parterem i piętrem, - wykonanie posadzek - nie nasiąkliwe z tworzyw sztucznych i gresów, - wykonanie w pomieszczeniach wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie na klatkach schodowych ścian oddzielenia p.poż., barierek antypanicznych, drzwi, klap dymowych oraz wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie murowanych kabin w sanitariatach i natryskach, - wykonanie nowych posadzek na klatkach schodowych wraz z cokolikami z odróżnieniem kolorystycznym biegów od podestów, - remont istniejącej balustrady pełnej na schodach wraz z uzupełnieniem podchwytu na lewą rękę, - przebudowa podestu wejściowego (z elementów granitowych) wraz z wymianą drzwi zewnętrznych na dębowe wzmocnione ze skrzydłami otwieranymi na zewnątrz, podest z wycieraczką i skrobaczką do obuwia w wykonaniu - cynkowane ogniowo, - wykonanie nad portalami wejściowymi zadaszenia o konstrukcji lekkiej przekrytych poliwęglanem, - docieplenie przegród zewnętrznych /ściany i strop nad I piętrem / do normowego min. współczynnika przenikania ciepła, - wykonanie nowej betonowej opaski wokół budynku, nową elewację z elementami przypominającymi cegłę licówkę tj. cokół, portale wejściowe do budynku oraz filarki międzyokienne, - remont istniejących chodników, pochylni zewnętrznych do piwnic wraz z barierkami przy każdym wejściu; ławka oraz stojak systemowy na rowery (cynkowane ogniowo), - przełożenie krawężnika granitowego przy drodze wraz z remontem nawierzchni drogi, - przebudowę lukarn z pozostawieniem krycia daszków papą, - wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej o gr.0,6mm, - otynkowanie istniejących kominów murowanych ponad połacią dachu i założenie czap betonowych, - montaż w oknach piwnicznych krat stalowych stałych, a w magazynach broni o ścisłych parametrach określonych w projekcie wykonawczym, - wyposażenie w sprzęt kwaterunkowy nie jest objęte zamówieniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 166.560,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 24.06.2008r. do godz. 900. 3. Wadium w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 24.06.2008r. do godz. 900. Nie spełnienie w/w warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24.2 pkt 4 Ustawy). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto Kredyt Bank S.A. IVO/Wrocław 64 1500 1793 1217 9000 9551 0000, z dopiskiem - Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na przebudowę budynku koszarowego nr 10 w Świętoszowie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (brutto), 2. posiadać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny Wykonawca wykonał co najmniej: 1) jeden budynek (nowy, modernizowany, przebudowywany lub remontowany) o powierzchni użytkowej co najmniej 2 000m2 o charakterze robót podobnym do przedmiotu zamówienia np. budynek mieszkalny, użyteczności publicznej, budynek zamieszkania zbiorowego - o wartości minimum 3 mln zł (brutto). 3. posiadać pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz pracowników posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE (dotyczy osób realizujących systemy alarmowe); 4. osoby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji systemów alarmowych (SSW i N) muszą posiadać licencje techniczne: - pracownicy kierujący robotami - licencje techniczne II stopnia, - pracownicy wykonujący roboty - licencje I stopnia, oraz świadectwa odbycia szkolenia i autoryzacji w zakresie instalowania i projektowania systemów klasy SA-4; 5. posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia; 6. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7. znajdujdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; 8. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formy spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 4 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca osób), 3. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 7. aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych wszystkich wymienionych, 8. aktualne licencje techniczne pracowników ochrony technicznej lub fizycznej dla osób przewidzianych do realizacji systemów alarmowych, 9. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 10. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -Formularz Nr 2, 11. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3, 12. informacje dotyczące osób biorących udział w realizacji systemów alarmowych SSWiN - Formularz Nr 4, 13. informacje o sytuacji finansowej - informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Formularz Nr 5, 13. informacje o doświadczeniu Wykonawcy wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - Formularz Nr 6, 14. kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 pokój Nr 101 - kancelaria RZI Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.