Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Gdańsk: Remont pomieszczeń Filii Nr 10 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J.C. Korzeniowskiego w Gdańsku przy ul. Mariackiej 42 wraz z dostawą i montażem mebli bibliotecznych
Numer ogłoszenia: 113584 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, fax 058 3019618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Filii Nr 10 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J.C. Korzeniowskiego w Gdańsku przy ul. Mariackiej 42 wraz z dostawą i montażem mebli bibliotecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przewiduje zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego biblioteki, zmianę wystroju wnętrza /dostosowanie wizualne do wnętrz stylizowanych/, z zastosowaniem boazerii i okładzin drewnianych, wymianę schodów wejściowych na antresolę, wymianę posadzek i dobudowanie wc dla klientów, przebudowę istniejącego wc, wymianę oświetlenia oraz miejscową zabudowę z płyty g-k na ruszcie systemowym, obniżenie sufitów w postaci sufitu podwieszonego z płyty g-k , wykonanie robót instalacji elektrycznych, związanych z zasilaniem w energię elektryczną w/wym pomieszczeń oraz montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, wykonanie instalacji systemu sygnalizacji i włamania, telewizji dozorowej oraz okablowanie strukturalne, wykonanie remontu i zasilania odpowiednich pomieszczeń w instalację wodociągową i kanalizacyjną, jak również wyposażenie biblioteki w niezbędne meble i okładziny wykonane na zamówienie oraz urządzenia dodatkowe takie jak np: zlew nadblatowy, kuchenny, baterie kuchenne i umywalkowe, umywalki ścienne, miski ustępowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; 2)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego Postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynku, o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto każda robota; 3)dysponują personelem kierowniczym (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych i posiadającym doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy; 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 50.000 PLN. 5)udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia), na podstawie dokumentów wymienionych poniżej - informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu tj.: Ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa poniżej w pkt.2-4 Ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 2 nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 5-6 Ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 3 nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt.7-8 Ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 4 nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt 9, Ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 5 nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 1 (formularz oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w Postępowaniu, są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 siwz); 2)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (wzór - załącznik nr 2.siwz); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto każda robota oraz z podaniem daty i miejsca wykonania; (wzór - załącznik nr 3 siwz); 6)dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 5 zostały wykonane należycie; 7)wykaz personelu kierowniczego (tj. kierownika budowy), który ma uczestniczyć ze strony Wykonawcy w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat jego doświadczenia zawodowego oraz z podaniem funkcji, którą ma pełnić podczas wykonywania Zamówienia (wzór - załącznik nr 4 siwz), 8)kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, 9)kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 PLN, 10)wykaz części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców, wraz z szacunkowymi kosztami (wzór - załącznik nr 5 siwz); 11)dowód wniesienia wadium - kopię dowodu przelewu, a w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze - kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzającego wniesienie wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 - pok. 320 - III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA ZESTAWÓW NADAWCZO-ODBIORCZYCH ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ KOMPATYBILNEJ Z RADIOTELEFONEM MOTOROLA MTP3550 I SEPURA SC2020/SC2120 DLA KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- "Dostarczenie i wsparcie w bieżącym utrzymaniu (aktualizacji) oprogramowania do modelowania ruchu i sieci publicznego transportu zbiorowego"
- Dostawa termocyklera, zamrażarki medycznej i wytrząsarek 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Dostawa krzeseł i foteli w asortymencie i ilościach określonych w przedmiocie zamówienia
- Dostawa reometru i ultrasonografu - 2 pakiety.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.