eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN - 55/10/2010/SPRZĘT MED.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Gdańsk: PN - 55/10/2010/SPRZĘT MED.
Numer ogłoszenia: 113558 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN - 55/10/2010/SPRZĘT MED..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednokrotnego użytku, opisany w 21 pakietach jak niżej: 1) butelki do długotrwałego odsysania ran - 300 szt.; 2) cewnik Nelaton - 1800 szt.; cewnik Tiemana - 2000 szt.; cewnik Foley 2-u drożny, balon 5-30 ml - 10200 szt.; 3) cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych - sterylny - 52500 szt.; 4) końcówki jednorazowe do termometrów Braun TermoScan Pro 4000 - 370000 szt.; 5) dren brzuszny dziurkowany - 600 szt.; 6) igły iniekcyjne - 6290 op. (a`100szt.); igła do Pena insulinowego - 7000 szt.; 7) końcówki do odsysania pola operacyjnego - zakończona otworem - 2100 szt.; koszyczkiem - 1200 szt. - 7 8) kieliszki lekarskie plastikowe, poj. 25-30 ml - 97000 szt.; zaciskacz do pępowiny, sterylny - 3800 szt.; opaska do identyfikacji noworodków - 9600 szt.; opaska do identyfikacji dzieci (od 1 roku do 7 lat), i dorosłych - 31200 szt.; szpatułki drewniane - 360 op. (a`100 szt.); ostrza do skalpeli - 360 op. (a`100 szt); prezerwatywy pudrowane zwykłe bez zbiorniczka - 6000 szt.; staza automatyczna - 250 szt.; zgłębnik żołądkowy z zatyczką CH 16 do 18 - 1800 szt.; 9) aparat/przyrząd do przetaczania krwi z odpowietrznikiem - 6000 szt.; aparat/przyrząd do przetaczania krwi - 240 szt.; 10) przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 197000 szt.; 11) przedłużacz do pomp infuzyjnych, przeźroczysty - 30000 szt.; bursztynowy - 3000 szt.; 12) pojemnik na odpady medyczne, plastik, poj. 700 do 750 ml - 6000 szt.; 1000 ml - 6000 szt.; 2000 ml - 7400 szt.; 5000 ml - 1900 szt.; poj. 20 000 ml - 1500 szt.; 13) cewnik - dren wąsy tlenowe do podawania tlenu przez nos - 5500 szt.; rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym - 4000 szt.; rurka intubacyjna zbrojona z mankietem uszczelniającym. - 100 szt.; rurka intubacyjna tracheostomijna z mankietem uszczelniającym. - 140 szt.; rurka ustno-gardłowa - 1200 szt.; rurka intubacyjna silikonowana, bez mankietu uszczelniającym. - 1000 szt.; 14) szyna do palców aluminiowa z bąbką - 630 szt.; 15) strzykawka 2- częściowa, końcówka LUER:- 2ml - 260000 szt.; 5 ml - 190000 szt.; 10 ml - 200000 szt.; 20 ml - 216000 szt.; 16) strzykawka 3-częściowa, tłok gumowy : 20 ml - 12000 szt.; 50-60 ml (bezbarwna) - 25000 szt. ; 50-60 ml (bursztyn lub czarna) - 4000 szt.; strzykawka 3-częściowa 100 ml - 82000 szt.; strzykawka do tuberkuliny z igłą, poj. 1 ml - 54000 szt.; 17) worek do dobowej zbiórki moczu, niesterylny - 13500 szt.; worek do poboru moczu u dzieci, sterylny - 4000 szt.; wieszak do worków na mocz uniwersalny - 2000 szt.; 18) system wysokociśnieniowy do drenażu ran, jałowy - 3600 szt.; 19) Cewnik do wewnętrznego szynowania moczowodów, przez okres do 3 miesięcy, średnica od Ch 5 do 8 Ch, - 300 szt.; 20) zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów przez okres 365 dni, cewniki obustronnie otwarte z prowadnicą, regulowana długość cewnika - 40 szt. 20.1) zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów przez okres 365 dni, cewnik dwuśrednicowy z ruchomym elementem rozszerzającym - 20 szt. 2.2) zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów przez okres do 6 miesięcy, cewniki obustronnie otwarte z prowadnicą - 180 szt. 21) dren do drenażu ran operacyjnych ze znacznikiem RTG - jałowy - 3100 szt.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada doświadczenie przy wykonywaniu dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy każda z nich na kwotę nie mniejszą niż 20.000 zł. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 20.000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy, w zakresie: - obniżenia ceny, gdy zaistnieje możliwość obniżenia ceny przez producenta, - zamiana ilości poszczególnych pozycji pakietu przy zachowaniu tej samej wartości pakietu/umowy, - zmiany adresu strony umowy, gdy zmiana taka zostanie wprowadzona w rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, - zmiany stawki podatku VAT, - poprawienia parametrów granicznych i jakościowych w stosunku do złożonej oferty, - zmiany producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 092 i/lub www.szpital.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zamawiający, pok 44 - Sekretariat Dyektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.