Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Piotrków Trybunalski: Przebudowa związana z przystosowaniem pomieszczeń w budynku parterowym dla osób niepełnosprawnych przy Al. 3-go Maja 31 w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 113552 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323770, faks 044 7323771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa związana z przystosowaniem pomieszczeń w budynku parterowym dla osób niepełnosprawnych przy Al. 3-go Maja 31 w Piotrkowie Trybunalskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa związana z przystosowaniem pomieszczeń w budynku parterowym dla osób niepełnosprawnych na działce o nr ewid. 425/5 obr.21 przy Al. 3-go Maja 31 w Piotrkowie Trybunalskim, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Zakres opracowania obejmuje dostosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne poprzez: - przebudowę pomieszczenia toalety, - przystosowanie wejścia do budynku oraz wykonanie podjazdu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim - adaptację pomieszczeń punktu obsługi lokatorów (kasa, pomieszczenie informacyjno - kancelaryjne, hall wejściowy) - wykonanie ścianki działowej w budynku biurowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A. O/Piotrków Tryb., konto nr 45 2030 0045 1110 0000 0025 5860. Za dzień zapłaty wadium przyjmuje się dzień wpływu ww. kwoty na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć za pokwitowaniem w formie oryginału siedzibie Zamawiającego w Piotrkowie Tryb. przy Al. 3-go Maja 31 w pok. nr 15 najpóźniej w dniu 12.05.2009 r. do godz. 9.00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z należytą starannością minimum dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty remontowo - budowlane o wartości co najmniej 50 000 zł netto każda. 3) posiadają potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności budowlano - konstrukcyjnej oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4) Wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy (za termin zakończenia terminu umownego przyjmuje się datę podpisania protokółu z końcowego odbioru przedmiotu zamówienia); 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia co najmniej 50 000 zł) 6) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte; 7) udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały i urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego inwestycji; 8) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy b. kosztorys ofertowy w formie uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Do ww. kosztorysu ofertowego zawierającego ceny jednostkowe, ilości nakładów i wartość poszczególnych elementów robót Wykonawca jest zobowiązany dołączyć zestawienie cen wszystkich materiałów i ceny najmu sprzętu, stawkę robocizny oraz wielkości narzutów (koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk). Roboty objęte dokumentacją projektową, przedmiarem robót lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót lub SIWZ, których Wykonawca nie zamieścił w kosztorysie ofertowym, nie zostaną opłacone przez Zamawiającego i uważać się będzie, że Wykonawca udzielił na nie upustu lub ujął je w innej pozycji kosztorysowej. c. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - tylko dla podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia, g. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i. wykaz robót wykonanych w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju obiektu, daty rozpoczęcia i zakończenia robót, miejsca wykonania, nazwy i adresu inwestora wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za należycie wykonane i zakończone inwestycje uważa się realizacje potwierdzone protokołem odbioru końcowego bez usterek lub referencjami), j. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi: - kserokopiami uprawnień budowlanych do wykonywania robót w wymaganych specjalnościach - aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, k. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aleje 3-go Maja 31, 97-300 Piotkrów Trybunalski, pok. nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Aleje 3-go Maja 31, 97-300 Piotkrów Trybunalski, pok. nr 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Modernizacja sali wiejskiej w Sulęcinku
- Modernizacja garaży na główną Bazę Magazynową Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Powiatu Drawskiego
- Remont konserwatorski oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy przy ul. Blich 1 w Krośnie na cele działalności instytucji kultury - wraz zagospodarowaniem terenu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu
- Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - II etap - rewitalizacja dworu północnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





