eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › REMONT JEZDNI Z WZMOCNIENIEM KONSTRUKCJI I NADBUDOWĄ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, ORAZ ODBUDOWA ODWODNIENIA W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ, DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W CIĄGU PAPOWO TORUŃSKIE - ZAKRZEWKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Łysomice: REMONT JEZDNI Z WZMOCNIENIEM KONSTRUKCJI I NADBUDOWĄ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, ORAZ ODBUDOWA ODWODNIENIA W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ, DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W CIĄGU PAPOWO TORUŃSKIE - ZAKRZEWKO
Numer ogłoszenia: 113548 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax (056) 678 32 22 w.23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT JEZDNI Z WZMOCNIENIEM KONSTRUKCJI I NADBUDOWĄ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, ORAZ ODBUDOWA ODWODNIENIA W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ, DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W CIĄGU PAPOWO TORUŃSKIE - ZAKRZEWKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1/ Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Papowo Toruńskie - Zakrzewko - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 1,980 km w km 0+016 - 1+ 996, na odcinku od Papowa Toruńskiego do Zakrzewka, usytuowanej na działce numer 163/2 w Papowie Toruńskim, oraz na działce nr. 67 w miejscowości Zakrzewko gm. Łysomice. Roboty towarzyszące: 1/ Niezbędne pomiary geodezyjne powykonawcze, sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wprowadzeniem do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego. 2/ Naprawa uszkodzonych urządzeń wjazdów do posesji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez p. mgr inż. Danutę Iwanus - Zakład Usług Inwestycyjnych Iwanus, udostępniana wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W zamówieniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 13000,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13/08/2007 r. godz. 14:00 Szczegółowe informacje w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci którzy: - są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - przychody z ostatnich trzech lat nie mniejsze niż 3,0 mln zł netto rocznie ze sprzedaży i usług budowlano-montażowych, oraz uzyskali (w tym okresie) dodatni wynik finansowy netto, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. - Oferent musi udowodnić zrealizowanie wykonawcy w okresie pięciu ostatnich lat trzy zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie referencji od poprzednich Zamawiających. - W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, przedłożone dokumenty (umowa spółki, uchwała wspólników lub wypis z Rejestru Sadowego) winny wykazywać, że złożenie oferty nie następuje z naruszeniem przepisu art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych z 15.09.2000r. (Dz.U.00.94.1037). - Każdy oferent przedłoży tylko jedna ofertę sam lub jako reprezentant spółki. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty zostaną one odrzucone na podst. art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. -Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: -Spełniać warunki określone w pkt V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - \Wymagania od oferentów\ przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich oferentów. - Zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ - \Zawartość oferty\ od każdego podmiotu. - Musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony. - Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny /lider/ i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. -Zawierać umowę \pro forma\ spółki, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizacje zadania. -Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt A niniejszej SIWZ, tj. aktualnego wypisu / odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt A SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierajęcym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania. - Oferta musi obejmować całość zamówienia. - Oferent wykona zadania własnymi siłami. - Każdy oferent przedłoży tylko jedna ofertę sam lub jako reprezentant spółki. Oferent, który przedłoży więcej niż jedna ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Pozostałe warunki w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: -Zestawienie załączonych dokumentów -Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót Zamawiającego (zał. nr 1) - Dowód wpłaty/ wniesienia wadium dla zadania - Podpisane oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2) - Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierajęcego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy - Zaświadczenie oferenta o nie zaleganiu z podatkiem na rzecz Urzędu Skarbowego - Zaświadczenie oferenta o nie zaleganiu ze składkami na rzecz ZUS-u - Bilans, oraz Rachunek Zysków i Strat za okres trzech ostatnich lat (będące częścią sprawozdania finansowego) lub inne dokumenty określające obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności za okres trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia , potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie , wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Wykaz robót podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ostatnich 3 latach (zał.nr 3) -Referencje do wykazu robót opatrzone datą ich wystawienia i potwierdzone przez inwestora - Informacja o strukturze organizacyjnej zakładu (zał. nr 4) wraz z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami osób odpowiedzialnych za prawidłowe zrealizowanie zamówienia, w tym wpis do właściwej Izby Inżynierów kierownika robót - Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zadania (zał. nr 5) - Zaparafowany przez osoby upoważnione projekt umowy (zał. C) B) Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważniona do reprezentowania oferenta. C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Uwaga: za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 tel/fax 056/6783222.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.