eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluńochrona mienia i osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Wieluń: ochrona mienia i osób
Numer ogłoszenia: 113547 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wieluniu, pl. Jagielloński 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 01 65, fax 0-43 843 95 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona mienia i osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje ochronę fizyczną mienia i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Wieluniu usytuowanych : w Wieluniu Pl. Jagielloński 1, w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12 i w Wieruszowie przy ul. Waryńskiego 11, przy czym : a) ochrona w budynku w Wieluniu, PL. Jagielloński 1 - wykonywana będzie przez dwóch pracowników ochrony ( jednego przez całą dobę + jednego w godzinach pracy Sądu), b) ochrona budynku w Pajęcznie, ul. Sienkiewicza 12 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę, c) ochrona budynku w Wieruszowie, ul. Waryńskiego 11 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę. Łączna ilość roboczogodzin : 35440 w okresie 15 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione SIWZ, 3) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie realizacji zamówienia, 4) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każde, polegających na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 5) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, natomiast do kontroli w/w pracowników - osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 6) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, 7) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym we wzorze umowy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - (załącznik nr 1 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania), 2) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 8) świadczenie o zatrudnieniu do realizacji zamówienia wyłącznie osób nie karanych posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, a w przypadku osób uprawnionych do kontroli pracowników - licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W w/w oświadczeniu oferent zobowiąże się jednocześnie do przedstawienia Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykazu pracowników zatrudnionych do ochrony fizycznej obiektów ze wskazaniem imion, nazwisk oraz kopii odpowiednich licencji; pracownicy przewidziani do realizacji Zamówienia powinni być w wieku 25 - 55 lat, oraz cechować się bardzo dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą osobistą. 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 500 tys. zł),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielun.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Wieluniu 98-300 Wieluń Pl. Jagielloński 1 Oddział Administracyjny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Wieluniu, Pl. Jagielloński 1, 98-300 Wieluń, pokój nr 117,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.