To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Jędrzejów: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 113445 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63969 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja i Obsługa, ul. 11 Listopada 33 A, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 386 10 10, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a). CZĘŚĆ I - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Administracji i Obsługi w Jędrzejowie Asortyment i ilości zamawianych artykułów biurowych zwarte są w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że wskazane w formularzu cenowym ilości artykułów biurowych mają charakter szacunkowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych w zależności od zapotrzebowania. b). CZĘŚĆ II - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery i tusze) do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Administracji i Obsługi w Jędrzejowie Asortyment i ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zwarte są w formularzu cenowym stanowiącym załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że wskazane w formularzu cenowym ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w zależności od zapotrzebowania. 2. Przedmiot zamówienia winien być sukcesywnie dostarczany, w zależności potrzeb, do siedziby Zamawiającego tj. Administracja i Obsługa, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów. W związku z powyższym cena oferty winna zwierać również koszt transportu artykułów bądź materiałów. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Administracji i Obsługi w Jędrzejowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konkret Plus, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21275,72
Oferta z najniższą ceną: 21275,72 / Oferta z najwyższą ceną: 25194,14
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery i tusze) do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Administracji i Obsługi w Jędrzejowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LASER" 1 OSIEJA JERZY, SUCHODOLSKI ZDZISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"LASER" 1 OSIEJA JERZY, SUCHODOLSKI ZDZISŁAW
- Laser 1, ul. Warszawska 31/33, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12763,71
Oferta z najniższą ceną: 12763,71 / Oferta z najwyższą ceną: 18578,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.