eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa jednorazowego drobnego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Krotoszyn: Dostawa jednorazowego drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 113412 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego drobnego sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowego drobnego sprzętu laboratoryjnego ( Pakiet nr 1-7)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.70.00 - Produkty z polistyrenu Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.10.00 - Produkty z polistyrenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 15 miesięcy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 5. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 10.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) odpowiednio do klasy wyrobów (z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ Krotoszyn, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kuweta makro z dwiema ściankami optycznie gładkimi o poj. 4 ml lub 4,5 ml, głdkie ścianki bez zarysowań i zanieczyszczeń szt. 37 500 2.Nakłuwacz automatyczny - głębokość nakłucia 2,4 mm szt.- 28 750 3.Nakłuwacz automatyczny - głębokość nakłucia 1,0 mm szt. 6 250 4.Naczyńko bezpyłowe do rozcieńczania morfologii (typ aparatu Hemocell szt. 56 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Końcówka do pipet o poj. do 200 ul typ Eppendorf (1 op. a 100 szt.) op. 1 250 2.Końcówka do pipet o poj. do 1000 ul typ Eppendorf (1 op. a 100szt.) op. 1 250 3.Zestaw do OB. na 1 ml krwi (1 op. a 100 szt.) rurka jednorazowego użytku z podziałkaą 0 - 180 mm i uszczelką mocującą rurkę w probówce, wyraźny znacznik na 1,0 ml krwi op. 270 4.Probówka do koagulologii zawierająca 0,4 ml 3,2 % roztworu dwuwodnego cytrynianu sodu, wyraźny znacznik na 3,6 ml krwi ( 1 op. a 100 szt.) op. 38 5.Probówka z rozpylonym roztworem EDTA - 2 K, wyraźny znacznik na 1 ml krwi ( 1 op. 100 szt.) op. 500 6.Probówka z polipropylenu okrągłodenna poj. 10 ml ( 1 op. a 100 szt.), przejrzystość bardzo dobra, szybkość wykrzepiania 30 min. op. 500 7.Probówka z granulatem i przspieszczem do szybkiego wykrzepiania krwi z polipropylenu o poj. 10 ml krwi ( 1 op. A 100 szt.), przejrzystość bardzo dobra, wymiary 16 x 100 op. 560 8.Probówka o poj. 10 ml , stożkowa z PS ( 1op. A 100 szt. op. 500 9.Probówka o poj. 4 ml okrągłodenna bez znaczników i z PS ( 1 op. a 100 szt.), przejrzystość bardzo dobra, wymiary 12 x 75 op. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pipety pasterowskie jednorazowe jałowe o poj. 1 ml, długość 14,5 mm, podziałka 0,25 ml ( 1 op. a 100 szt.) op. 25 2.Ezy jednorazowe, bakeriologiczne ( pakowane po 5 szt.) o poj. 1 ul ( 1 op. a 100 szt.) op. 15 3.Ezy jednorazowe, bakteriologiczne ( pakowane po 5 szt. ) o poj. 10 ul ( 1 op. a 100 szt.) op. 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płytki Petriego jednorazowego użytku - sterylne Ø 35 mm ( 1 op. A 10 szt.) op. 63 2.Płytki Petriego jednorazowego użytku - sterylne Ø 60 mm ( 1 op. A 10 szt.) op. 63 3.Płytki Petriego jednorazowego użytku - sterylne Ø 80 mm ( 1 op. A 10 szt.) op. 63.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Probówka o poj. 1 ml okrągłodenna z korkiem, próżniowa, bez znacznika z PS 1 ( 1 op. A 100 szt.) op. 37 2.Probówka o poj. 6 ml z heparyną litową 85 JU/6 ml ( 1op. A 100 szt.) op. 12 3.Probówka o poj. 5 ml ze znacznikiem i granulatem ( 1 op. A 100 szt.) op. 38 4.Probówka do koagulologii na 2 ml z 0,2 ml 3,2 % cytrynianu sodu op. 38.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Probówka o poj. 4 ml do badań parazytologicznych z płynem konserwującym ( 1 op. A 100 szt.) op. 25.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyty do oznaczeń grup krwi jednorazowe na 7 otworów w poziomie szt. 2 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.