eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytocznaDOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA 2017 ROK - CZĘŚĆ A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-20

Ogłoszenie nr 11339 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

Przytoczna: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA 2017 ROK - CZĘŚĆ A
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372204-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 31056800000, ul. Rokitno  58, 66340   Przytoczna, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-95 7493024, 7494032, faks 0-95 7493024, e-mail dps@life.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miedzyrzecz.dps5.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA 2017 ROK - CZĘŚĆ A

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ogórek konserwowy - 0,9 l szt. 300 2. Koncentrat pomidorowy - 0,9 kg szt. 320 3. Groch - 1 kg kg 100 4. Groszek konserwowy - 400 g szt. 600 5. Fasola - 1 kg kg 130 6. Fasolka szparagowa konserwowa - 700 g szt. 180 7. Marchew konserwowa - 700 g szt. 600 8. Ćwikła - 280 g szt. 260 9. Ketchup ostry / łagodny - 500 g szt. 50/50 10. Majonez - 700 g szt. 120 11. Musztarda - 200 g szt. 250 12. Kapusta konserwowa czerwona - 0,9 l szt. 300 13. Sałatka wielowarzywna - 0,9 l szt. 350 14. Koncentrat szczawiowy - 300 g szt. 100 15. Ogórek kwaszony - 0,9 l szt. 320 16. Kapusta kwaszona - 0,9 l szt 250 17. Pasztet drobiowy - 500 g szt. 200 18. Konserwa mięsna - 300 g szt. 400 19. Konserwa rybna w pomidor/ makrela / śledź / - 250 g szt. 600 20. Paprykarz szczeciński - 330 g szt. 350 21. Cukier - 1 kg kg 1600 22. Kasza jęczmięnna - 1 kg kg 350 23. Kasza manna - 1,0 kg kg 150 24. Ryż - 1 kg kg 300 25. Płatki owsiane - 0,5 kg kg 140 26. Płatki kukurydziane - 250 g szt. 200 27. Mąka wrocławska - 1 kg kg 960 28. Mąka ziemniaczana - 1 kg kg 20 29. Olej - 1 l l 400 30. Żurek - 1 kg kg 60 31 Sól - 1 kg kg 360 32 Makaron - nitki/świderki- ilość w kg kg 120/750 33 Bułka tarta - 0,5 kg kg 200 34 Galaretka owocowa - 90 g szt 1500 35 Kisiel - 40 g szt 1300 36 Budyń - 40 g szt. 230 37 Kompoty - 0,9 l szt. 150 38 Kawa Inka - 150 g szt 1000 39 Herbata - 100 g kg 50 40 Ocet - 0,5 l szt. 100 41 Pieprz naturalny mielony 20 g szt 500 42 Pieprz ziołowy - 15 g szt 400 43 Przyprawa do zup w płynie - 1 l l 50 44 Majeranek 100 g szt 80 45. Zaprawa do napojów, różne smaki - 0,5 litra szt 500 46. Przyprawa do zup w proszku - 0,2 kg szt 400 47. Papryka słodka mielona - 20 g szt 300 48. Czosnek mielony - 20 g szt 200 49. Kakao ciemne - 200 g szt 250 50. Herbata owocowa w saszetkach - 2 g x 20 szt. w opako opak. 800 51. Sos pieczeniowy - 30 g szt 20 52. Zupa ogonowa - 1 kg kg 50 53. Rosół z kury - 170 g szt 120 54. Zupa pieczarkowa - 1 kg kg 40 55. kukurydza konserwowa - 400 g szt. 180 56. Miód naturalny - 370g szt 20 57. Cynamon - 20g szt 50 58. Kwasek cytrynowy - 20 g szt 50 59. Chrzan konserwowy tarty - 270 g szt 40 60. Liść laurowy - 10 g szt 20 61. Ser tylżycki twardy kg 250 62. Serek topiony kg 120 63. Mleko w proszku pełnotłuste kg 1200 64. Masło extra nie mniej niż 82 % tłuszczu kg 800 65. Margaryna - 0,25 kg kg 120 66. Masło roślinne - 0,5 kg kg 250 67. Śmietana 18% - 0,4 l l 700 68. Twaróg półtłusty - ilość w kg kg 600 69. Jogurt owocowy - 115 g szt. 3800 70. Jogurt naturalny - 150 g szt 800 71 Kefir naturalny - 400 g szt. 420 72 Cukier waniliowy- 30 g szt. 80 73 Proszek do pieczenia - 40 g szt. 50 74 Cukier puder - 500 g szt. 10 75 Dżem / różne smaki /- 580 g szt. 350 76 Fasolka czerwona konserwowa - 400 g szt 90 77 Ananas w kawałkach / puszka / - 580 g szt 60 78 Soda oczyszczona - 30 g szt 10 79 Przecier ogórkowy - 0,9 l szt 180 80 Kasz jaglana - 1 kg kg 60 81 Mleko 3,2 % / karton / - 1 l l 30 82 Klopsy w sosie pomidorowym - 500 g szt 100 83 Żelatyna spożywcza wieprzowa - 50 g szt 70 84 Przyprawa Lubczyk - 10 g szt. 100 85 Maślanka - 1 l szt 400

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT117141
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HARSiO BELLMAR,  ,  ul. Kard. S. Wyszyńskiego 38,  66-400,  Gorzów Wlkp.,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98602,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98602,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98646,93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.