Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Łomża: Naprawa silników UTD- 20 do BWP - 1
Numer ogłoszenia: 113388 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1511, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 218 24 31 wew. 295, fax 0-86 218 24 31 wew. 295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa silników UTD- 20 do BWP - 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa ( remont główny) silników UTD-20 do BWP-1 w ilości 3 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. spełniają warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) dokonanym przez składającego ofertę; 3. zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4. Aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Oświadczenie o przyjęciu 30 - dniowego okresu związania ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji ( nie krótszy niż 1 rok) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena - bezpłatnie) ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Sztab JW 1511 w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 8,00 do 14,00 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek przesłany faksem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria jawna JW 1511 , pok. Nr 112, ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2007r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego, bud Nr 32 , pok. Nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji pod względem formalnym udziela p Aldona Chojnowska pod numerem (0-86)2182431 wew 225, o przedmiocie zamówienia szczegółowych informacji udzieli por. Waldemar KOZŁOWSKI ( wew.147 ), Szef Logistyki kpt. Stanisław BŁAŻEJEWSKI (wew.215) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów szpitalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.