eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinowo › Zagospodarowanie terenu wokół budynku UG w Kalinowie wraz z przebudową ciągu pieszego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Kalinowo: Zagospodarowanie terenu wokół budynku UG w Kalinowie wraz z przebudową ciągu pieszego.
Numer ogłoszenia: 113382 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57346 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynku UG w Kalinowie wraz z przebudową ciągu pieszego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i budowa nowych miejsc parkingowych wraz z wykonaniem obiektów małej architektury i urządzeniem zieleni. Przewiduje się również zniwelowanie dojścia do budynku w celu usunięcia barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo wyremontowany zostanie fragment dojazdu do parkingu przez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Wymienione zostaną również nawierzchnie wokół budynku Gminy. 2. Przebudowa ciągu pieszego: Wykonanie urządzeń sportowo-rekreacyjnych oraz obiektów małej architektury wzdłuż istniejącego ciągu pieszego. Zestawienie powierzchni stan projektowany zagospodarowanie terenu przy UG: powierzchnia ciągów pieszych - kostka STAROBRUK - ok 270 m2, powierzchnia parkingów - kostka BEHATON: - ok 703 m2, remontowany wyjazd z parkingu dz. nr 77 - kostka BEHATON: - ok 188 m2, remontowany dojazd do budynku - kostka HOLLAND - ok 286 m2, powierzchnia ciągów pieszych przy budynku - ok. 68 m2, Inne elementy stan projektowany: stolik do gry w szachy - 1 szt.,ławki - 10 szt., kosze na śmieci - 10 szt., latarnie parkowe - 6 szt., maszty flagowe - 3 szt., tablica informacyjna - 1szt.,16 miejsc postojowych na projektowanym parkingu i 10 miejsc postojowych na remontowanym parkingu. W tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. 2.1 Zestawienie powierzchni stan projektowany przebudowa ciągu pieszego: powierzchnia projektowanego zagospodarowania terenu - 1121 m2,powierzchnia stref do zabaw i ćwiczeń ruchowych - 251 m2, powierzchnia strefy zielonej pod trawniki i obsadzenia roślinnością średnią krzewy ~ 679 m2, stolik do gry w szachy - 1 szt.,ławki - 10 szt.,kosze na śmieci - 8 szt.,latarnie parkowe - 7 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.10 - Konstrukcje gotowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków zgodnie z umową o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi PROW 2007 - 2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM-BUD Sp. z o.o., ul. Sejneńska 57, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482800,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 539923,47

  • Oferta z najniższą ceną: 539923,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1092914,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.