eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiRozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej, dostawa, instalacja i uruchomienie komputerów stacjonarnych z osprzętem wraz z rzutnikami i ekranami ściennymi w Gimnazjum nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej, dostawa, instalacja i uruchomienie komputerów stacjonarnych z osprzętem wraz z rzutnikami i ekranami ściennymi w Gimnazjum nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 113379 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 4 , ul. Krotoszyńska 171, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. (062) 735 60 91, faks (062) 735 60 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4gim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej, dostawa, instalacja i uruchomienie komputerów stacjonarnych z osprzętem wraz z rzutnikami i ekranami ściennymi w Gimnazjum nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa lokalnej sieci komputerowej kablowej, dostawa, instalacja i uruchomienie komputerów stacjonarnych z osprzętem wraz z rzutnikami i ekranami ściennymi w Gimnazjum nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. ZESTAW KOMPUTEROWY (17 kpl.) - wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji zostały określone w pkt 3.1.1. SIWZ, 2. MONITOR (17 szt.) - wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji zostały określone w pkt 3.1.2. SIWZ, 3. SWITCH (1 szt.) - wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji zostały określone w pkt 3.1.3. SIWZ, 4. RZUTNIK MULTIMEDIALNY wraz z okablowaniem oraz uchwytami (10 szt.) - wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji zostały określone w pkt 3.1.4. SIWZ, 5. EKRAN ŚCIENNY (13 szt.) - wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji zostały określone w pkt 3.1.5. SIWZ, 6. DYSKI TWARDE 2,5 calowe (2 szt.) - wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji zostały określone w pkt 3.1.6. SIWZ, 7. Rozbudowa, montaż i instalacja oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi. Rozbudowa szkolnej sieci komputerowej (kablowej). Opis: rozbudowa szkolnej sieci komputerowej (kablowej) z całkowitym wykorzystaniem istniejącej infrastruktury w segmencie E Gimnazjum nr 4 oraz Sali nr 19 i 20. Doprowadzenie do sal lekcyjnych po jednym przewodzie w miejsce wskazane. Technologia prowadzenia przewodów - naścienna korytkowa. Liczba sal do których należy doprowadzić przewód - 12. Założenia projektowe: a) okablowanie w budynku zostanie wykonane w technologii ekranowej (F/UTP) kategorii nie mniej niż 5, b) punkt dostępowy w sali, będzie składał się z jednego gniazda RJ45 kategorii nie mniej niż 5, c) Główny punkt dystrybucyjny znajdować się ma w istniejącej serwerowni. Należy wykorzystać istniejące szafy dystrybucyjne. d) Zgodnie z normami maksymalna długość połączenia pomiędzy urządzeniem aktywnym, a kartą sieciową komputera wynosi 100m. e) Przy przejściach przez ściany i stropy należy zamontować koryto maskujące na całej długości przejścia. Wielkość koryta powinna umożliwiać przeprowadzenie w nich dodatkowych przewodów w późniejszym terminie. f) W czasie instalacji przestrzegać promieni gięcia kabli: dla kabla F/UTP jest to minimum 8 średnic kabla, tj. ok. 40mm, g) Nie należy przekraczać maksymalnej siły ciągnięcia dla poszczególnych kabli, w zależności od danych umieszczonych w kartach katalogowych. h) Przy mocowaniu wiązek kablowych należy przestrzegać zasad maksymalnej siły ściskania kabla, zależnej od jego konstrukcji, podawanej w kartach katalogowych produktów, i) Należy zostawić odpowiednie zapasy kabli F/UTP Specyfikacja techniczna Opis: zgodnie z pkt 3.1.3 (switch) SIWZ. Podane niżej obmiary są danymi szacunkowymi i w związku z powyższym zaleca się przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej 1. Listwy ścienne - ok. 141m, 2. Przewody kabelkowe - ok. 1241m 3. Puszki na gotowym podłożu - ok. 80szt. 4. Gniazda wtyczkowe - ok.60szt. 5. Instalacja gniazd RJ-45 - ok. 20szt. II. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. 2. Dostarczony sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy. 3. Za wykonane: rozbudowę, montaż i instalację oraz uruchomienie szkolnej sieci komputerowej (kablowej) i montaż 3 punktów zakończeń sieci pod punkty dostępowe WiFi wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okresy podane w tabelach formularza ofertowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 37.45.33.00 - Dyski 38.65.21.00 - Projektory .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane zestawy komputerowe spełniają wymagania określone w pkt 3.1.1. SIWZ wykonawca składa także: 1. wydruk ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net potwierdzający że oferowany w komputerach procesor uzyskał wymaganą ilość punktów w teście PassMark-CPU Mark lub jeżeli procesor zainstalowany w oferowanych komputerach nie znajduje się w tabeli wyników testów PassMark-CPU Mark dokument i/lub oświadczenie, w którym potwierdzone zostanie, że w oferowanych komputerach procesor został poddany ww. testowi i uzyskał w nim wymaganą ilość punktów, 2. oświadczenie, że sprzęt komputerowy jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (załącznik nr 5).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument wymieniony w pkt III.4.1) na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. może zostać złożony wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2) potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4) dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa mogą: 1) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, 2) dotyczyć zmiany parametrów technicznych sprzętu, jednak tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, a z przyczyn niezależnych od siebie wykonawca nie mógł dotrzymać zaoferowanych parametrów, 3) dotyczyć przedłużenia terminów, o których mowa w § 2 ust. 1 w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym zamawiający i (lub) wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) wystąpienia innych prac nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy, c) przerwania przez wykonawcę realizacji umowy z przyczyn od niego niezależnych, d) wstrzymania lub przerw w realizacji umowy powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, o okres, w którym zobowiązania wynikające z umowy nie mogły być realizowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4gim.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Gimnazjum nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 171.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Gimnazjum nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 171.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.