eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywińPrzebudowa dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Krzywiń: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 113377 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń , ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5170525, faks 65 5170676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę dróg gminnych i składa się z następujących części: Część zamówienia nr 1- Droga gminna Czerwona Wieś - Kuszkowo - Jurkowo Przedmiot zamówienia dla Części zamówienia nr 1: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi Czerwona Wieś - Kuszkowo - Jurkowo w następującym zakresie: - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+990 do km 2+030 o długości 1+040 km i szerokości jezdni 4 m wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubościach: 4 cm warstwy wiążącej z masy betonu półścisłego i 4 cm warstwy ścieralnej z masy betonu ścisłego na podbudowie G-3 o konstrukcji: 1. Warstwa odcinająca 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa, 2. Podbudowa 20 cm z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym do 63 mm stabilizowanego mechanicznie; - odwodnienie nawierzchni powierzchniowe spadkami poprzecznymi jezdni i pobocza drogi ze spływem do projektowanych rowów drogowych. Na odcinku 0+990 do 1+200 wykorzystano istniejące rowy drogowe. Na odcinku od km 1+450 do km 1+750 po stronie lewej nie zaprojektowany rowu drogowego, ponieważ w tej części pasa drogowego znajduje się wodociąg. Część zamówienia nr 2- Droga gminna w Jerce, ul. Krótka Przedmiot zamówienia dla Części zamówienia nr 2: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Krótkiej od km 0+000 do km 0+294,50 w następującym zakresie: - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+000 do km 0+294,50 o długości 0+294,50 km i szerokości jezdni 5 m wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ze ściekiem w osi jezdni i ze spadkiem poprzecznym 2 % w kierunku ścieku w osi jezdni. - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni z krawężnika betonowego typu drogowego o wymiarach 12x25 cm, ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. - ściek w osi jezdni zaprojektowano z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na ławie betonowej z betonu kl. B-15, szerokość ścieku 20 cm. - konstrukcja nawierzchni kategorii L w strefie zamieszkania na podłożu G-3, jako: 1) warstwa odcinająca grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa; 2) podbudowa grubości 15 cm z chudego betonu; 3) podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4) nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: kanalizacja deszczowa z podłączeniem kolektora do istniejącej studni rewizyjnej znajdującej się przy skrzyżowaniu ul. Krótkiej z ul. Kościuszki. Kanalizacja deszczowa dla ul. Krótkiej: od istniejącej studni rewizyjnej do projektowanej studni SR-8 z rur PVC średnicy zew. O 315 mm. Studnie rewizyjne w ilości 9 sztuk z kręgów betonowych O 100 cm z włazami typu ciężkiego. Wpusty uliczne w ilości 4 sztuk z rur betonowych O 50 cm o wys. 1,40 m z podłączeniem do studni rewizyjnych rurami PVC O 150 mm. Część zamówienia nr 3 - Droga gminna w Gierłachowie Przedmiot zamówienia dla Części zamówienia nr 3: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Gierłachowie w następującym zakresie: - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+000 do km 0+110 o szerokości jezdni 4 m wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm na podbudowie o konstrukcji: 1. Warstwa odcinająca 10 cm z piasku, 2. Podbudowa betonowa o grubości 20 cm z betonu chudego B-15; - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni z obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 na podsypce cementowo-piaskowej; - odwodnienie nawierzchni powierzchniowe przez zaprojektowany w osi jezdni ściek o szerokości 50 cm do dwóch zaprojektowanych studzienek wpustowych z ich podłączeniem rurami PVC O 200 mm do dwóch istniejących studni rewizyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.