eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Gliwice: Remont budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 - II etap
Numer ogłoszenia: 113369 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach, ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3380200, fax 032 3380102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.so.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poddasze instalacja elektryczna 0,4 kV Suterena - II piętro piony - instalacja elektryczna 0,4 kV Poddasze instalacja wykrywania pożaru instalacja wentylacji 3 piętra instalacja klimatyzacji 3 piętra instalacja wody i kanalizacji piony - instalacja wody i kanalizacji instalacja centralnego ogrzewania piony - instalacja centralnego ogrzewania instalacja teleinformatyczna instalacja kontroli dostępu instalacja telewizji CCTV Suterena - II piętro roboty budowlano montażowe instalacja elektryczna 0,4 kV instalacja wykrywania pożaru piony i instalacja wentylacji klimatyzacja i klimatyzacja archiwów instalacja wody i kanalizacji instalacja centralnego ogrzewania instalacja teleinformatyczna instalacja kontroli dostępu instalacja telewizji CCTV instalacja nagłośnienia Patio roboty budowlano montażowe instalacja elektryczna 0,4 kV instalacja wykrywania pożaru piony i instalacja wentylacji i klimatyzacji instalacja wody i kanalizacji instalacja centralnego ogrzewania instalacja teleinformatyczna instalacja kontroli dostępu Zagospodarowanie terenu wymiana nawierzchni Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium, jakie należy wnieść do postępowania wynosi: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. W ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące remontów lub inwestycji (obejmujące co najmniej: roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, elektryczne, centralnego ogrzewania, kontroli dostępu), każdą o wartości minimum 5.000.000,00 zł, 4. Zatrudnia pracowników z uprawnieniami pozwalającymi na przeprowadzenie postępowania: a. kierownik budowy: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z 2-letnim stażem pracy jako kierownik budowy, b. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej przy zabytkach nieruchomych, c. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5. Wykona własnymi siłami roboty budowlane o wartości co najmniej 60% wartości zamówienia brutto, 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 500.000,00 zł, 8. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł, 9. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 6) Wykaz osób (z zaznaczeniem reprezentowanych przez te osoby podmiotów) z podaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w trakcie realizacji zamówienia, 7) Kserokopie uprawnień osób wyznaczonych do realizacji zadania wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonywania, 9) Dokumenty potwierdzające, że w/w prace zostały wykonane (np. referencje), 10) Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności, 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy ul. Kościuszki 15 44-100 Gliwice pok. 223.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.