To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Wrocław: Dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
Numer ogłoszenia: 113298 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60240 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów wg załączonej specyfikacji asortymentowo - ilościowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w Zał. nr 1 pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w specyfikacji asortymentowo-ilościowej, stanowiącej załącznik nr1 do SIWZ. Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów biurowych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. W niektórych pozycjach Zamawiający podał konkretne typy produktów, jakie chciałby otrzymać. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. Dostarczone artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać nazwę producenta, spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce. Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Muzeum Narodowego, pl. Powstańców Warszawy 5. Ilość i asortyment towaru Zamawiający będzie podawać Wykonawcy w pisemnym (faksem) lub telefonicznym zamówieniu. Dostawa towaru w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę (faksu lub zgłoszenia telefonicznego) zamówienia. Podane w specyfikacji asortymentowo-ilościowej (Zał. nr 1) ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia, w okresie trwania umowy, ilość poszczególnego asortymentu artykułów biurowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, w zależności od potrzeb, wg cen jednostkowych przedstawionych w ofercie; Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.90.00.00 - 30.90.00.00 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.19.97.92 - Kalendarze 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 103534.74 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Papes Edward Sierpowicz, ul. Wagonowa 28A, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61457,27
- Oferta z najniższą ceną: 61457,27 oferta z najwyższą ceną: 86645,36
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2026 rok dla PFRON
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
- Dostawa wyposażenia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne składające się z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zieloną transformację"
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





