eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RychlikiRekultywacja składowiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Rychliki: Rekultywacja składowiska
Numer ogłoszenia: 113276 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 14-411 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 248-81-55, faks 055 248-81-45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na rekultywacji składowiska odpadów o pow. 0.3 ha , na dz. nr 337/3 Projektowane roboty obejmują: 1. Przeprowadzenie prac geodezyjnych - wytyczenie granicy odpadów na podstawie przekrojów po rekultywacji. 2. Usunięcie ogrodzenia. 3. Rozbiórka istniejącej ruiny po budynku gospodarczym o kubaturze 18 m3. Powstały w wyniku rozbiórki gruz będzie wykorzystany do wypełnienia miejsc o koniecznej niwelacji do projektowanej rzędnej terenu. 4. Kształtowanie wierzchowiny: uformowanie czaszy składowiska poprzez rozplantowanie odpadów do rzędnych zgodnie z przekrojami składowiska po rekultywacji; do ukształtowania czaszy będzie niezbędne dowiezienie odpadów, które można wykorzystać do rekultywacji w ilości 292,36 m3. Dowożenie odpadów, ich wbudowywanie i ugniatanie do wymaganych rzędnych musi odbywać się pod nadzorem uprawnionego geodety (zagęszczanie do lp=0,95). Kierunek wypełniania składowiska odpadami od południowego wschodu na północ. Ostateczne uformowanie wierzchowiny i skarp: nachylenie wierzchowiny 3%; spadek od wysokości 74,23 m n.p.m. (przekrój 12-12 - rys. 10) w kierunku wschodnim i zachodnim; nachylenie skarp 1: 3. 5. Budowa studni odgazowujących składowisko na istniejącej warstwie odpadów - w miarę kształtowania czaszy składowiska (rys. 12, 13). 6. Przykrycie skarp składowiska 0,20 m warstwą gleby zwięzłej pełniącej rolę zolacyjną złoża odpadów - w kierunku od południa na północ, w miarę formowania czaszy składowiska oraz jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Ip = 0,97. Stopień zagęszczenia gruntu musi być zbadany przy, użyciu sondy udarowej. 7. Przykrycie ukształtowanej wierzchowiny składowiska 0,15 m warstwą gleby zwięzłej pełniącej rolę izolacyjną złoża odpadów - w kierunku od południa na północ, w miarę formowania czaszy składowiska oraz jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Ip = 0,97. 8. Pokrycie skarp 0,30 m warstwą rekultywacyjną - glebotwórczą - w kierunku od południa na północ, jej stabilizacja poprzez zagęszczanie dowspółczynnika Ip = 0,97. 9. Przykrycie wierzchowiny składowiska 0,25 m warstwą rekultywacyjną - glebotwórczą - w kierunku od południa na północ, jej stabilizacja poprzez zagęszczanie do współczynnika Ip = 0,97. 10. Demontaż istniejącego placu manewrowego i drogi dojazdowej. 11. Nawiezienie warstwy rekultywacyjnej nawozami NPK typu Azofoska. 12. Wysiew mieszanki traw zadarniających na skarpach i wierzchowinie. 13. Koszenie i podlewanie (w miarę potrzeb) zadarnionej powierzchni. 14. Nasadzenia drzew w więźbie 1.5 x 1.5 m następujących gatunków: olsza szara, olsza czarna. Nasadzenia krzewów: bez czarny, trzmielina brodawkowata w miedzyrzędzia olszy. 15. Pielęgnacja powierzchni zadarnionej, nasadzeń drzew i krzewów, uzupełnianie drzew i krzewów uschniętych. Szczegółowy zakres robót zgodny z dokumentacją. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w rozdziale IV SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium, w wysokości 7 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj: a) zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to znaczy: wykonali jedną robotę w zakresie składowania odpadów lub budowę nasypów, wałów, robót ziemnych w ilości co najmniej 1500m3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, t.j: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która może pełnić funkcję kierownika budowy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu umowy przez okres co najmniej dwóch miesięcy, to jest dysponujący lub mający dostęp do środków finansowych oszacowanymi na sumę 100.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7, do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W RYCHLIKACH Rychliki 86 14-411 Rychliki pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rychliki, Rychliki 86, 14-411 Rychliki, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.