Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-06
Rawa Mazowiecka: Usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej w dni robocze oraz dni wolne od pracy w okresie: od 1 lipca 2016r. do 30 czerwca 2017r.
Numer ogłoszenia: 113258 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , al. Konstytucji 3 Maja 32, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 46 8143908, faks 46 8143908.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej w dni robocze oraz dni wolne od pracy w okresie: od 1 lipca 2016r. do 30 czerwca 2017r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych (zwanych dalej usługami) w miejscu zamieszkania podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej w dni robocze, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia, również w dni wolne od pracy w okresie:od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku, zgodnie z art. 50 ust. 1,2,3 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 163 z późn. zm.). 2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji następujących usług: a)Czynności gospodarcze - zakup artykułów spożywczych i innych niezbędnych do egzystencji podopiecznego, zapewnienie posiłków, w tym co najmniej raz dziennie gorącego posiłku, karmienie chorego, o ile stan zdrowia tego wymaga, wychodzenie z chorym na spacer, utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego, sanitarnego i pomieszczenia, w którym podopieczny przebywa, pranie odzieży, palenie w piecu itp.; b)Czynności pielęgnacyjne - mycie, kąpanie, czesanie, ubieranie podopiecznego, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, przesłanie łóżka, pomoc w załatwieniu potrzeb fizjologicznych, inne prace związane z opieką nad chorym; c)Pomoc w załatwieniu spraw urzędowych - zgłaszanie w razie potrzeby wizyt lekarskich, zakup leków, dokonywanie opłat i inne zgodnie z potrzebami podopiecznego. 3.Przewidywana ilość godzin świadczonych usług opiekuńczych wynosić będzie około 3 284 miesięcznie dla około 34 osób. Liczba godzin niezbędnych do wykonania usługi będzie każdorazowo określona poprzez wydanie decyzji administracyjnej w zależności od sytuacji zdrowotnej i rodzinnej chorego. Wydanie decyzji w tej kwestii będzie każdorazowo poprzedzone wizytą rejonowego pracownika socjalnego w środowisku chorego. Liczba osób i liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy. 4.Przez godzinę świadczenia usług zamawiający rozumie godzinę zegarową = 60 minut, świadczoną u klienta. 5.Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. 6.Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a)Świadczeniobiorcami usług będą mieszkańcy Gminy Rawa Mazowiecka. b)Usługi będą świadczone na terenie gminy Rawa Mazowiecka, w miejscu zamieszkania podopiecznych GOPS w Rawie Mazowieckiej, będących osobami starszymi i niepełnosprawnymi. c)Usługi będą świadczone we wszystkie dni tygodnia w dni robocze, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia, również w dni wolne od pracy, w godzinach ustalonych z podopiecznymi. d)Wykonawca zapewni stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą koordynującą przedmiot zamówienia oraz na dzień podpisania umowy będzie posiadał biuro zlokalizowane w odległości max. 30 km od siedziby Zamawiającego. e)Zamawiający wymaga, aby personel Wykonawcy posiadał kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych oraz komunikował się w języku polskim. f)Wykonawca powinien zagwarantować, że posiadany personel charakteryzuje się cechami niezbędnymi do pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, tj. komunikatywnością i cierpliwością. g)Wykonawca będzie informować Ośrodek o konieczności zmiany zakresu i wymiaru świadczonych usług, a także o każdej zmianie ich sytuacji życiowej i zdrowotnej, która będzie miała wpływ na dalszą realizację pomocy; h)Wykonawca będzie przekazywać do wglądu karty pracy za każdy miesiąc świadczonych usług do dnia 5-go każdego miesiąca następującego po miesiącu świadczonych usług oraz ich miesięczne rozliczenie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:jeżeli złoży wraz ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o których mowa w pkt. 1a specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał albo wykonuje co najmniej 3 usługi tożsame lub podobne do objętych niniejszym zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz wykaże, że usługi te wykonywał lub wykonuje należycie. Za usługę podobną Zamawiający uzna: zamówienie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych, realizowanych w sposób ciągły w ramach jednej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości zrealizowanych usług na co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz załączy do oferty dowody, że usługi wymienione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że dysponuje co najmniej 10 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że dysponuje co najmniej 10 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Doświadczenie i potenciał ludzki Wykonawcy - 20
- 3 - Wiarygodność - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej
ul. Al. Konstytucji 3 Maja 32
96-200 Rawa Mazowiecka
pokój 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej ul. Al. Konstytucji 3 Maja 32 96-200 Rawa Mazowiecka pokój 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Utworzenie mieszkań wspomaganych dla osób z niepełnosprawnościami w lokalach przy ul. Łowickiej 10 i pl. J. Piłsudskiego 10 w Rawie Mazowieckiej
- Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym
- Budowa zadaszonych boksów nr 11 i 12 wraz z wymianą części posadzki w ZGO Pukinin - Etap I
- Remont (modernizacja) drogi powiatowej nr 4105E w m. Jelitów od km 11+850 do km 13+350
- Rozbudowa składowiska odpadów na terenie ZGO Pukinin - kwatera nr IX
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Usługa interwencji kryzysowej
- Świadczenie usług sąsiedzkich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.