Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Zamość: Wykonanie modernizacji systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru produkcji CERBERUS w Samodzielnym Publicznym Szpitali Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
Numer ogłoszenia: 11322 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru produkcji CERBERUS w Samodzielnym Publicznym Szpitali Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wymianę jednej centrali CERBERUS CZ-10 uszkodzonej wskutek przepięcia po wyładowaniu atmosferycznym na nową centralę, która ma odpowiadać następującym warunkom: a) centrala SAP musi obsługiwać elementy systemu CERBERUS CZ-10 wyposażonego w podstawy adresowalne typu Z941 oraz Z95MI, jak również przyciski pożarowe systemu CZ-10, AT50MI i ATAN; b) centrala musi obsługiwać minimum 6 pętli dozorowych po 5 elementów; c) centrala skonfigurowana do 16 przekaźnikowych wyjść programowalnych; d) centrala musi być dostosowana do współpracy z systemem nadzoru powiadamiania Straży Pożarnej i firmy monitorującej. 2. Wykonanie programu i zainstalowanie oprogramowania w centrali. 3. Przetestowanie 6 pętli dozorowych, łącznie 125 czujników oraz 44 ostrzegaczy pożarowych. 4. Weryfikacja wszystkich elementów uszkodzonych. 5. Przetestowanie istniejącej instalacji SAP obsługiwanej przez centralę. 6. Uruchomienie systemu SAP obejmującego obszar działania centrali. 7. Przeszkolenie 10 pracowników Działu Energetycznego oraz Specjalistę ds. obronnych i p.pożarowych do obsługi systemu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia, dokumenty złożone w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44. Oświadczenie i dokumenty wymagane celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pokój nr 215..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pokój nr 248 - Kancelaria Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji, poza wcześniej wymienionymi dokumentami, wykonawcy są zobowiązani do złożenia w ofercie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1. Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). 2. Wypełniony formularz Zestawienie wymaganych cech techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia określonych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). 3. Aktualne certyfikaty Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej dla oferowanej w ramach wymiany nowej centrali. 4. Deklaracje zgodności z obowiązującymi przepisami wystawione przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 5. Informacja na temat warunków gwarancji z uwzględnieniem następujących wymaganych danych: - okres gwarancji określony w miesiącach (wymagany przez zamawiającego okres gwarancji - 24 miesiące), - czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w dniach, - czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (wymagany przez zamawiającego czas reakcji na zgłoszenie awarii - 12 godzin roboczych), - graniczny czas naprawy po przekroczeniu którego okres gwarancji przedłuża się o czas przerwy w eksploatacji, - liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany urządzenia na nowe, - przyczyny utraty prawa do gwarancji, - serwis, lokalizacja. Należy również podać dane na temat obsługi pogwarancyjnej, w tym: okres zagwarantowania dostępności części zamiennych licząc od daty sprzedaży określony w latach, czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w dniach, koszty obsługi serwisowej. 6. Oświadczenie o terminie płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności..
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu endowaskularnego do zabiegów embolizacji
- Zakup, dostawa i montaż projektora cyfrowego wraz z serwerem w standardzie DCI 4K w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Robota budowlana w zakresie: Remont pomieszczeń bud. nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Lubelskiej 168 w Chełmie.
- Remont kominów ponad dachem kamienic Bloku I, II, VII, VIII, XVIII, XIX, XX na terenie zabytkowego Starego Miasta w Zamościu.
- "ZAKUP ZESTAWU NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH" nr 2 DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU
- Renowacja foteli kinowych w sali nr 3 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby siedziby Centrum Zarządzania Kryzysowego w Czerwonaku
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji alarmowej w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dostawa wraz z montażem systemu systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- Serwisowanie systemów alarmowych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.